Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

vodní želva

17. 11. 2009 19:57
Je to jenom vysavač peněz.

Tuto neděli jsem tu soutěž viděl letos poprvé a naposledy. Jeden kamarád mi říkal, že tam zpívá mladík, který se jmenuje Martin Chodúr, a že zpívá opravdu dobře. Nakonec jsem se dočkal i jeho zpěvu a musím říci, že ten kluk zpívá opravdu dobře. Jenže na takto sestavený program se dívat odmítám. Spousta nesmyslných vstupů, které mají jediný cíl, co nejvíce prodloužit ten program. Vždyť první reklama šla dřív než byla odzpívána první písnička. Ten Chodúr zpíval sedmou písničku programu a to ten pořad běžel už více než 2 a půl hodiny.    

0 0
možnosti
C

cenzořisko

17. 11. 2009 19:44
vzhledem

k Vašemu věku mi připadá Váš blog  trochu mimo mísu,pozastavovat se na tímto cirkusem mi připadá trochu přihlouplé

0 0
možnosti