Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

E64v13a 22K86u73n82e41š36o37v11á 6819343777120

Nedávno jsem siříkala, že poštu už nebudu jednou provždy řešit. Váš článekmě ale „zvedl ze židle“,a to jsem nechodící.;-) Služeb ČPjsem vždycky využívala hodně, jak soukromě, tak i v zaměstnání,takže moje zážitkyby dnes vydaly na docela tlustou knížku.Poslední akce je podobná té v článku, jen se nejedná o skleněný lustr, ale omultifunkční hrnec.Podle mě nerozbitná věc-přišel na maděru.Naštěstí byl balík pojištěný a ozn.jako křehký– tentokrát nám peníze bylyvráceny.

Objednali jsme hrnec jiný.Ten sicenepřišel na maděru,ale měl prasklé dno. Reklamace byla zamítnuta z důvodu nedostatečnéhozabalení. Na námitku, že hrnec byl voriginál krabici s polystyrén.rohy a třívrstvákrabice byla ještě přebalená bublinkovou fólií námsdělili,že obsah zásilky nebyl zajištěn tak,aby se nemohl v průběhu přepravy poškodit tlakem a nárazem přistyku s ost.zásilkami.Na dotaz jak může být křehká zásilka vystavena tlakům a nárazůmnám opět pouze sdělili,že je to špatně zabalené.Obrátili jsme setedy na ombudsmanku ČP, která má vše znovu přezkoumat. Odpověděla ČP jménem ombudsmanky-myslím,že ta to ani neviděla. Závěr-nebylo shledáno nevhodnézacházení se zásilkou, k prasknutí došlo patrně při navrstvenívíce zásilek (vrstvit se prý může i křehkýbalík),takže na vině je nedostatečné balení.;-D A tady akce končí.Teď si vyčítám,že jsme měli pokračovat,protože nad ČP můževyhrát evidentně jen někdo abnormálně vytrvalý.

Těch ženských z pošty je mi většinou upřímně líto.Tohle všechno a idaleko horší se snáší na jejich hlavy, k tomu buzerace ze stranynadřízených-ještě si dobře pamatuji, jak paní za přepážkou mi nabízela nějaké pojištění,u toho se mi třikrát omluvila a bylo jí totrapné. Myslím,že jim není co závidět.:-/

+1/0
10.5.2016 11:29

J66a12n39a 43N42o90v32o11t34n24á 4985632299753

Pokud dostanu oznámení o uložení zásilky pro Firma a pod tím mé jméno, pošta mi ji odmítá vydat i po předložení OP. Musím vyplnit papír, kde sama sobě povoluji převzetí zásilky. Pikantní na tom je, že když s tím oznámením přijde Honza ze Lhoty a vyplní si ten papír také, zásilku též dostane :D Potvrzeno vedoucí pošty v Moravské - Praha 2.

+2/0
9.5.2016 9:41

M25i93r36o60s81l25a63v 70Š15t43o95r53c18h 6205900131493

Tak to je typický český Kocourkov. Sám sobě povolit převzetí zásilky. Adinistrativní pracovníci, kteří podobné pokyny vytvářejí neznají skutečnou praxi na poštách. Nedávno Česká pošta doručila 10 000 Kč muži stejného jména, ale na jinou doručovací adresu. On peníze převzal, i když adresa nesouhlasila. Byl to otec muže stejného jména, ale peníze nechce synovi předat, protože s ním má špatné vztahy. Pošta svoji chybu neuznává a případ bude muset řečit soud. Komická situace, ke které by nedošlo, kdyby doručovatel nezaměnil adresy. Informovala o tom Česká televize.;-(

0/0
9.5.2016 10:25

J68a30k20u34b 15K70n29e19c98h85t39o88v23s32k54ý 3160256411102

Akorát nevím co znamená podle pošty špatně zabalená zásilka, To bude asi široký pojem. Popravdě s Českou poštou mám dobré zkušenosti. Ale nechápu proč poštačka, když nese mini balíček nepoužije zvonek v uvrat a jen asi 3 minuty jen čeká, zda si jí někdo náhodou z okna všimne.:-/

+2/0
9.5.2016 8:28

M50i10r18o23s41l61a67v 43Š89t33o80r40c96h 6845540771523

Bohužel špatné zkušenosti s některými službami České pošty překrývají dojem z jejích dobře fungujících částí. Například jsem posílal v jeden den dvě doporučené zásilky a paní u přepážky zaměnila lístky k odeslání. Všimla si toho a řekla mi:" Já to opravím tím, že to přelepím." Vzal jsem si orazítkovaná potvrzení o odeslání a čekal jsem na povrzení e-mailem, že zásilky jsou doručeny. Bohužel to paní špatně opravila a každá zásilka šla na jinou adresu. Na náklady adresátů se musely zásilky vrátit k nám. Naštěstí vedoucí odesílací pošty pochopil naši reklamaci a na náklady pošty nechal zásilky poslat na správné adresy. Paní za přepážkou musela na pokyn vedoucího ze svého uhradit náklady na zbytečné vrácení zásilek. Radost z toho neměla.- takové případy by vydaly na další delší blog. Paní totiž nepochopila, že odeslání přelepením balíčků neopravila svoji chybu.8-o

0/0
9.5.2016 9:17
Foto

R93a70d54o73m27í61r 95D85o74l56a81n88s88k37ý 5764193508

Další podraz pošty je v tom, že na pozdní doručení zásilky si může stěžovat pouze odesílatel!!! Je to velmi fikané, poněvadž například e-shopy nebudou řešit denně stovky korunových záležitostí (možná i z důvodu výhodných smluv s ČP). Příjemce by si stěžoval, ale nemůže. A tak ČP velmi často nedodržuje vlastní tvrzení, že například službu Balík Na poštu nebo Balík Do ruky doručí do 24 hodin. Vůbec se nemusí snažit, poněvadž si sama vymyslela, jak pravidla vlastní služby obcházet. Takové je Česko - firmy prostě jen škubou bez snahy poctivě obsloužit zákazníka a dodržet jeho práva. Náhrady za poškozené a nedoručené zásilky - svinstvo a ubohost sama.:-P!!

+3/0
9.5.2016 7:58

J13a40r54o88s58l66a71v 79K95o38t67l87a54b43a 3440787

Mně jednou (vlastně dvakrát, ale u jedné zásilky) nehodili ani to oznámení o uložení, což mi způsobilo značné problémy.

+2/0
9.5.2016 7:54

K60v45ě70t66a 82H88a13e32r48i83n78g78o53v62a 5560702895

Škoda, že jste nenapsal, která pošta a v kterém městě Vás štve. Kolik pošt Vy osobně potřebujete a navštěvujete, že máte takové zkušenosti? S tím průzkumem je možné souhlasit, ale proč zrovna dlouhé čekání /10minut?/ , nekvalitní práce, /jako u "všech služeb"/ smíšené zboží na venkově vůbec nevadí. "Dochází nám trpělivost"- Naštěstí můžeme využívat i jiné způsoby doručování zásilek. No vidíte, můžete. Ale za sebe děkuji České poště, že je a dělá to dobře. "Pošta totiž spadá do kompetence ministra vnitra.8-o" Tam byl i Íčko-Langer, žejo, ty sportovní akce, tenisové kurty, přehlídka nových aut na seřadišti "Pomáhat a chránit". " Zdražuje se bohužel poštovné i do zahraničí". ;-O

0/−2
9.5.2016 3:02

M93i53r98o88s93l37a98v 73Š77t87o92r17c40h 6405210121383

Paní Haeringová, máte pravdu, že někteří lidé na české poště pracují dobře, ale bohužel někteří pracovníci kazí pověst pošty nekvalitní prací a špatným chováním k zákazníkům. Nedávno jsem byl v Praze na hlavní poště .v Jindřišské ulici a paní za přepážkou popíjela kávu a otráveně se na mne podívala, že chci být obsloužen. Potřeboval jsem poslat doporučený dopis. Žádná fronta, protože to bylo v sobotu dopoledne. Odmítla mne a řekla :"Musíte si tááámhle u vchodu nechat vytisknout číslo vašeho pořadí." Tak jsem se jí ironicky omluvil, že jsem ji vyrušil u kávy, když tam nemá zákazníky. Vzala si hrníček s kávou a odešla od přepážky kamsi dozadu, kam zákazníci nevidí jak popíjí. Po vytištění čísla jsem čekal asi 5 minut než se rozsvítilo mé číslo, i když široko daleko nikde nikdo nebyl. Člověk jako oběť techniky. ;-( Paní s kávou se k přepážce nevrátila. Asi už zahájila week-end.!

0/0
9.5.2016 9:01
Foto

D53a65g19m36a60r 98D18r16o14b78n87á 27K27u49b66a77l92í11k 2448550832339

Autore, mě ta Pošta štve také, je to nehoráznost. Ale na druhou stranu, třeba není problém až v té Poště, ale někde výš... Jinde byl zájem o podporu domácího podnikání a tak vláda Poštu podpořila.. a tím nepřímo přispěla všem.. U nás to ale asi nejde - u nás se vše okecá a lidé se jako obvykle lacino oblbnou... a proto vše nakonec i sami zaplatí..

+2/0
8.5.2016 22:03

M46i95r88o93s95l94a91v 18Š71t76o49r10c95h 6465430391943

Souhlasím, že problém není jen v některých nedbalých zaměstnancích, ale i v řízení pošty, kdy management České pošty jako akciové společnosti nutí podřízené vydělávat na bankovních a pojišťovacích službách. Také prodej doplňkového sortimentu je zbytečně široký a nesouvisející s poštovními službami. Bohužel řídící pracovníci na vyšších úrovních berou vysoké platy a odměny, ale jeich systém řízení nestojí za moc. Pošta sponzoruje rúzné sportovní akce i např. plesy policistů. Všechno souvisí se vším, ale špatně :-/ Pošta totiž spadá do kompetence ministra vnitra.8-o

+2/−1
8.5.2016 22:10

P44e91t84r 25Š48i80m56e38k 8307259233391

Od začátku roku řeším s českou poštou problém s doručováním denního tisku. Noviny, které mají být doručeny do osmé ranní, dostávám do schránky v časech od půl dvanácté do dvou odpoledne. Paní vedoucí se mnou ani neuznává za vhodné komunikovat, po stížnosti na vydavatelství se to na dva dny zlepší a pak znovu ve starých kolejích. Na vebových stránkách radši ani nedají možnost stížností, prostě co nejvíc vydělat a žádné služby.Rv

+3/0
8.5.2016 21:30

J94a65n27a 15H17e69ř30m42a64n13o26v96á 6410113471277

Ano, zavřené přepážky, dlouhé fronty, hrozná otevírací doba... atd, atd... se vším souhlasím. Pořád zdražují a snaží se prodávat pojištění, pastelky, losy..... aby něco vydělali. Na druhou stranu třeba nechápu to, proč u nás na vesnici jezdí s dopisama auto: řidič plus doručovatelka... a když nese doporučený dopis, tak ani nezazvoní, ale rovnou hází do schránky lístek, že adresát nebyl zastižen.

No, pokud to jde, tak si nechávám balíky posílat na poštu. Tady trochu taky nechápu systém, proč to stojí stejně jako balík do ruky, když s tím balíkem nikam nemusí jezdit?

+5/0
8.5.2016 21:18

D30a12n33i48e97l 65K51r69o68n83e64r 7494594726797

Hodne lidi nadava na CP, ale moje osobni zkusenost je takova, ze v CR neexistuje kvalitni dorucovatelska sluzba...se vsema jsem mel vice ci mene problemu. A co se tyce CP, tak ta nijak nevybocuje z rady...Takze kritika CP je sice opravnena, ale ti ostatni nejsou o nic lepsi...

+2/0
8.5.2016 20:39

J81o61s22e16f 58M44i92k36o26v11e73c 5907283948536

Na firmičku nám vozí zásilky GEIS, PPL a Česká pošta. První dva bez problémů, včas... Pro poslední si musíme chodit poté, co si na sledování zásilky zjistíme, že jsme nebyli zastiženi. ;-)

+4/0
8.5.2016 21:10

M23i11r63o35s35l96a76v 25Š72t52o95r58c30h 6515290691683

Máme podobnou dobrou zkušenost s přepravními firmami mimo Českou poštu. Zásilky jsou doručovány levněji, rychleji a spolehlivěji. Je dobře, že Česká pošta už nemá monopol. ;-)!!

+1/0
8.5.2016 21:21

J83a31n63a 84N35o52v12o33t93n85á 4315732179463

Také jsem zvolila raději alternativní způsob dopravy. Pokud přijde těždký balík a dopravcem je ČP, VŽDY dostanu avizo o poškozeném balíku, který si mám osobně na poště zkontrolovat a poté převzít. Poškozené balíky následně odmítá ČP znovu doručit. Takže vždy komplikace, nehledě na to, že nemám auto a právě proto volím tento způsob dopravy. Proč např. u GLS ty balíky nikdy poškozené nejsou? Ba ani u PPL? Pouze u ČP.

+1/0
9.5.2016 9:37

M56i26r54o82s10l24a33v 74Š13t65o87r68c19h 6985230501163

Na vlastní oči jsem viděl jak balíky s označením křehké (Fragile) létaly vzduchem z dopravního vozíku na nádraží do poštovního vagónu. Není čas zásilky opatrně překládat. Všechno závisí na zodpovědné práci lidí, kteříji dělají. Bohužel oni nenesou žádnou odpovědnost, když se zásilka zničí nebo částečně poškodí. Tiskový mluvčí pošty to vždy nějak zdůvodní v médiích. Za to je placen lépe než řadový doručovatel.8-o

0/0
9.5.2016 10:30

M55i42l89a69n 64W19e28l70s97e39r 5402498758131

Vadi mi ty dlouhe fronty. A vnucovani pojisteni, losu apod. Dopisy posilam asi 2 za mesic... Tak to zmenim na 3 za 2 mesice. Ale ty postacky za to nemuzou. Dokonce pry maji v brasnach GPS. A pak jim hubuji, kdyz se nekde zdrzi.

+1/0
8.5.2016 20:38

Č18e36s95t78m14í47r 50P15u45n92č79o64c74h25á25ř 1524889812877

Česká pošta je skandál.

+3/−1
8.5.2016 20:32

I87v82a46n 81M46a97r82e84k 6694828822

Prda pravda,najmě s těmi zavřenými přepážkami. Rv

+2/0
8.5.2016 20:19

I98v10a57n 61M72a39r94e75k 6984108192

Omlouvám se, oprava. . .. . Pravda pravda. . . . . . .R^

0/0
8.5.2016 20:20



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.