Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

E66v47a 35K19u80n49e64š76o41v38á 6629943677430

Nedávno jsem siříkala, že poštu už nebudu jednou provždy řešit. Váš článekmě ale „zvedl ze židle“,a to jsem nechodící.;-) Služeb ČPjsem vždycky využívala hodně, jak soukromě, tak i v zaměstnání,takže moje zážitkyby dnes vydaly na docela tlustou knížku.Poslední akce je podobná té v článku, jen se nejedná o skleněný lustr, ale omultifunkční hrnec.Podle mě nerozbitná věc-přišel na maděru.Naštěstí byl balík pojištěný a ozn.jako křehký– tentokrát nám peníze bylyvráceny.

Objednali jsme hrnec jiný.Ten sicenepřišel na maděru,ale měl prasklé dno. Reklamace byla zamítnuta z důvodu nedostatečnéhozabalení. Na námitku, že hrnec byl voriginál krabici s polystyrén.rohy a třívrstvákrabice byla ještě přebalená bublinkovou fólií námsdělili,že obsah zásilky nebyl zajištěn tak,aby se nemohl v průběhu přepravy poškodit tlakem a nárazem přistyku s ost.zásilkami.Na dotaz jak může být křehká zásilka vystavena tlakům a nárazůmnám opět pouze sdělili,že je to špatně zabalené.Obrátili jsme setedy na ombudsmanku ČP, která má vše znovu přezkoumat. Odpověděla ČP jménem ombudsmanky-myslím,že ta to ani neviděla. Závěr-nebylo shledáno nevhodnézacházení se zásilkou, k prasknutí došlo patrně při navrstvenívíce zásilek (vrstvit se prý může i křehkýbalík),takže na vině je nedostatečné balení.;-D A tady akce končí.Teď si vyčítám,že jsme měli pokračovat,protože nad ČP můževyhrát evidentně jen někdo abnormálně vytrvalý.

Těch ženských z pošty je mi většinou upřímně líto.Tohle všechno a idaleko horší se snáší na jejich hlavy, k tomu buzerace ze stranynadřízených-ještě si dobře pamatuji, jak paní za přepážkou mi nabízela nějaké pojištění,u toho se mi třikrát omluvila a bylo jí totrapné. Myslím,že jim není co závidět.:-/

+1/0
10.5.2016 11:29

J39a20n44a 65N39o60v82o57t94n24á 4605942319883

Pokud dostanu oznámení o uložení zásilky pro Firma a pod tím mé jméno, pošta mi ji odmítá vydat i po předložení OP. Musím vyplnit papír, kde sama sobě povoluji převzetí zásilky. Pikantní na tom je, že když s tím oznámením přijde Honza ze Lhoty a vyplní si ten papír také, zásilku též dostane :D Potvrzeno vedoucí pošty v Moravské - Praha 2.

+2/0
9.5.2016 9:41

M89i18r92o74s96l52a26v 43Š88t92o50r41c20h 6125100251753

Tak to je typický český Kocourkov. Sám sobě povolit převzetí zásilky. Adinistrativní pracovníci, kteří podobné pokyny vytvářejí neznají skutečnou praxi na poštách. Nedávno Česká pošta doručila 10 000 Kč muži stejného jména, ale na jinou doručovací adresu. On peníze převzal, i když adresa nesouhlasila. Byl to otec muže stejného jména, ale peníze nechce synovi předat, protože s ním má špatné vztahy. Pošta svoji chybu neuznává a případ bude muset řečit soud. Komická situace, ke které by nedošlo, kdyby doručovatel nezaměnil adresy. Informovala o tom Česká televize.;-(

0/0
9.5.2016 10:25

J96a16k85u31b 13K46n91e94c50h53t18o51v21s57k85ý 3270746861322

Akorát nevím co znamená podle pošty špatně zabalená zásilka, To bude asi široký pojem. Popravdě s Českou poštou mám dobré zkušenosti. Ale nechápu proč poštačka, když nese mini balíček nepoužije zvonek v uvrat a jen asi 3 minuty jen čeká, zda si jí někdo náhodou z okna všimne.:-/

+2/0
9.5.2016 8:28

M44i87r96o24s27l94a31v 51Š24t97o49r79c57h 6785470631883

Bohužel špatné zkušenosti s některými službami České pošty překrývají dojem z jejích dobře fungujících částí. Například jsem posílal v jeden den dvě doporučené zásilky a paní u přepážky zaměnila lístky k odeslání. Všimla si toho a řekla mi:" Já to opravím tím, že to přelepím." Vzal jsem si orazítkovaná potvrzení o odeslání a čekal jsem na povrzení e-mailem, že zásilky jsou doručeny. Bohužel to paní špatně opravila a každá zásilka šla na jinou adresu. Na náklady adresátů se musely zásilky vrátit k nám. Naštěstí vedoucí odesílací pošty pochopil naši reklamaci a na náklady pošty nechal zásilky poslat na správné adresy. Paní za přepážkou musela na pokyn vedoucího ze svého uhradit náklady na zbytečné vrácení zásilek. Radost z toho neměla.- takové případy by vydaly na další delší blog. Paní totiž nepochopila, že odeslání přelepením balíčků neopravila svoji chybu.8-o

0/0
9.5.2016 9:17
Foto

R45a66d86o71m11í79r 55D98o17l90a77n44s63k23ý 5444253768

Další podraz pošty je v tom, že na pozdní doručení zásilky si může stěžovat pouze odesílatel!!! Je to velmi fikané, poněvadž například e-shopy nebudou řešit denně stovky korunových záležitostí (možná i z důvodu výhodných smluv s ČP). Příjemce by si stěžoval, ale nemůže. A tak ČP velmi často nedodržuje vlastní tvrzení, že například službu Balík Na poštu nebo Balík Do ruky doručí do 24 hodin. Vůbec se nemusí snažit, poněvadž si sama vymyslela, jak pravidla vlastní služby obcházet. Takové je Česko - firmy prostě jen škubou bez snahy poctivě obsloužit zákazníka a dodržet jeho práva. Náhrady za poškozené a nedoručené zásilky - svinstvo a ubohost sama.:-P!!

+3/0
9.5.2016 7:58

J80a87r98o90s67l35a80v 93K76o95t10l72a59b72a 3720937

Mně jednou (vlastně dvakrát, ale u jedné zásilky) nehodili ani to oznámení o uložení, což mi způsobilo značné problémy.

+2/0
9.5.2016 7:54

K96v80ě18t98a 60H42a17e50r25i19n14g52o16v60a 5830152645

Škoda, že jste nenapsal, která pošta a v kterém městě Vás štve. Kolik pošt Vy osobně potřebujete a navštěvujete, že máte takové zkušenosti? S tím průzkumem je možné souhlasit, ale proč zrovna dlouhé čekání /10minut?/ , nekvalitní práce, /jako u "všech služeb"/ smíšené zboží na venkově vůbec nevadí. "Dochází nám trpělivost"- Naštěstí můžeme využívat i jiné způsoby doručování zásilek. No vidíte, můžete. Ale za sebe děkuji České poště, že je a dělá to dobře. "Pošta totiž spadá do kompetence ministra vnitra.8-o" Tam byl i Íčko-Langer, žejo, ty sportovní akce, tenisové kurty, přehlídka nových aut na seřadišti "Pomáhat a chránit". " Zdražuje se bohužel poštovné i do zahraničí". ;-O

0/−2
9.5.2016 3:02

M96i59r64o96s76l40a15v 76Š33t82o54r35c56h 6275140501653

Paní Haeringová, máte pravdu, že někteří lidé na české poště pracují dobře, ale bohužel někteří pracovníci kazí pověst pošty nekvalitní prací a špatným chováním k zákazníkům. Nedávno jsem byl v Praze na hlavní poště .v Jindřišské ulici a paní za přepážkou popíjela kávu a otráveně se na mne podívala, že chci být obsloužen. Potřeboval jsem poslat doporučený dopis. Žádná fronta, protože to bylo v sobotu dopoledne. Odmítla mne a řekla :"Musíte si tááámhle u vchodu nechat vytisknout číslo vašeho pořadí." Tak jsem se jí ironicky omluvil, že jsem ji vyrušil u kávy, když tam nemá zákazníky. Vzala si hrníček s kávou a odešla od přepážky kamsi dozadu, kam zákazníci nevidí jak popíjí. Po vytištění čísla jsem čekal asi 5 minut než se rozsvítilo mé číslo, i když široko daleko nikde nikdo nebyl. Člověk jako oběť techniky. ;-( Paní s kávou se k přepážce nevrátila. Asi už zahájila week-end.!

0/0
9.5.2016 9:01
Foto

D42a36g25m25a47r 79D57r74o57b31n38á 87K26u22b94a18l78í74k 2228390982139

Autore, mě ta Pošta štve také, je to nehoráznost. Ale na druhou stranu, třeba není problém až v té Poště, ale někde výš... Jinde byl zájem o podporu domácího podnikání a tak vláda Poštu podpořila.. a tím nepřímo přispěla všem.. U nás to ale asi nejde - u nás se vše okecá a lidé se jako obvykle lacino oblbnou... a proto vše nakonec i sami zaplatí..

+2/0
8.5.2016 22:03

M76i93r83o19s34l95a88v 61Š85t48o64r93c51h 6775480641593

Souhlasím, že problém není jen v některých nedbalých zaměstnancích, ale i v řízení pošty, kdy management České pošty jako akciové společnosti nutí podřízené vydělávat na bankovních a pojišťovacích službách. Také prodej doplňkového sortimentu je zbytečně široký a nesouvisející s poštovními službami. Bohužel řídící pracovníci na vyšších úrovních berou vysoké platy a odměny, ale jeich systém řízení nestojí za moc. Pošta sponzoruje rúzné sportovní akce i např. plesy policistů. Všechno souvisí se vším, ale špatně :-/ Pošta totiž spadá do kompetence ministra vnitra.8-o

+2/−1
8.5.2016 22:10

P79e16t32r 28Š19i76m88e16k 8707599273771

Od začátku roku řeším s českou poštou problém s doručováním denního tisku. Noviny, které mají být doručeny do osmé ranní, dostávám do schránky v časech od půl dvanácté do dvou odpoledne. Paní vedoucí se mnou ani neuznává za vhodné komunikovat, po stížnosti na vydavatelství se to na dva dny zlepší a pak znovu ve starých kolejích. Na vebových stránkách radši ani nedají možnost stížností, prostě co nejvíc vydělat a žádné služby.Rv

+3/0
8.5.2016 21:30

J52a90n21a 66H38e59ř31m41a38n54o61v84á 6940443891327

Ano, zavřené přepážky, dlouhé fronty, hrozná otevírací doba... atd, atd... se vším souhlasím. Pořád zdražují a snaží se prodávat pojištění, pastelky, losy..... aby něco vydělali. Na druhou stranu třeba nechápu to, proč u nás na vesnici jezdí s dopisama auto: řidič plus doručovatelka... a když nese doporučený dopis, tak ani nezazvoní, ale rovnou hází do schránky lístek, že adresát nebyl zastižen.

No, pokud to jde, tak si nechávám balíky posílat na poštu. Tady trochu taky nechápu systém, proč to stojí stejně jako balík do ruky, když s tím balíkem nikam nemusí jezdit?

+5/0
8.5.2016 21:18

D32a69n26i68e23l 25K42r32o76n83e66r 7274934126637

Hodne lidi nadava na CP, ale moje osobni zkusenost je takova, ze v CR neexistuje kvalitni dorucovatelska sluzba...se vsema jsem mel vice ci mene problemu. A co se tyce CP, tak ta nijak nevybocuje z rady...Takze kritika CP je sice opravnena, ale ti ostatni nejsou o nic lepsi...

+2/0
8.5.2016 20:39

J45o70s83e43f 56M53i37k23o28v27e33c 5307343538466

Na firmičku nám vozí zásilky GEIS, PPL a Česká pošta. První dva bez problémů, včas... Pro poslední si musíme chodit poté, co si na sledování zásilky zjistíme, že jsme nebyli zastiženi. ;-)

+4/0
8.5.2016 21:10

M32i73r86o65s83l10a42v 58Š63t36o58r87c88h 6535910141463

Máme podobnou dobrou zkušenost s přepravními firmami mimo Českou poštu. Zásilky jsou doručovány levněji, rychleji a spolehlivěji. Je dobře, že Česká pošta už nemá monopol. ;-)!!

+1/0
8.5.2016 21:21

J35a90n25a 24N21o10v43o78t94n56á 4975512899933

Také jsem zvolila raději alternativní způsob dopravy. Pokud přijde těždký balík a dopravcem je ČP, VŽDY dostanu avizo o poškozeném balíku, který si mám osobně na poště zkontrolovat a poté převzít. Poškozené balíky následně odmítá ČP znovu doručit. Takže vždy komplikace, nehledě na to, že nemám auto a právě proto volím tento způsob dopravy. Proč např. u GLS ty balíky nikdy poškozené nejsou? Ba ani u PPL? Pouze u ČP.

+1/0
9.5.2016 9:37

M17i77r39o60s91l40a38v 27Š62t13o22r30c17h 6965640471683

Na vlastní oči jsem viděl jak balíky s označením křehké (Fragile) létaly vzduchem z dopravního vozíku na nádraží do poštovního vagónu. Není čas zásilky opatrně překládat. Všechno závisí na zodpovědné práci lidí, kteříji dělají. Bohužel oni nenesou žádnou odpovědnost, když se zásilka zničí nebo částečně poškodí. Tiskový mluvčí pošty to vždy nějak zdůvodní v médiích. Za to je placen lépe než řadový doručovatel.8-o

0/0
9.5.2016 10:30

M35i22l85a93n 42W38e32l21s73e53r 5862888528441

Vadi mi ty dlouhe fronty. A vnucovani pojisteni, losu apod. Dopisy posilam asi 2 za mesic... Tak to zmenim na 3 za 2 mesice. Ale ty postacky za to nemuzou. Dokonce pry maji v brasnach GPS. A pak jim hubuji, kdyz se nekde zdrzi.

+1/0
8.5.2016 20:38

Č17e72s41t50m19í59r 91P98u73n18č18o37c22h11á90ř 1924459232577

Česká pošta je skandál.

+3/−1
8.5.2016 20:32

I86v71a38n 14M10a74r49e16k 6494288852

Prda pravda,najmě s těmi zavřenými přepážkami. Rv

+2/0
8.5.2016 20:19

I50v38a20n 68M15a56r74e55k 6544868762

Omlouvám se, oprava. . .. . Pravda pravda. . . . . . .R^

0/0
8.5.2016 20:20



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.