Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

stupidita foto nezná mezí

0 0
možnosti

Asi nechápete, že jde o fotomatiné amatérů, kteří si hrají s nadsázkou. Moc nevládnete češtinou, a tak mi  velmi připomínáte jednoho kritika z USA, který měl jako George divný nick. Konstruktivnější kritiku asi nezvládnete majiteli Josefa Sudka ;-) Nejsme na umělecké výstavě. Jde o asociace a dokumenty 8-o

0 0
možnosti
Foto

Zakriveni prostoru a cmarani kridami :-)

0 0
možnosti

Jééé ... čára! ... tu jsme tajně hráli ... .-)

0 0
možnosti
Foto

R^tady je někdo švorc, ;-D hezké fotkyR^

0 0
možnosti

Jako vtip Soňo dobrý, ale vyhrál jsem kdysi v Milionáři 300 tisíc u MUDr.Šmuclera, ale stát to zdaňuje 15% dolů, Nejslabší máte padáka jsem taky vyhrál u Zuzany Slavíkové a zase mi to zdanili, i v dalších soutěžích. Stát je zloděj a v důchodu jsem skoro jako Švorcová.;-(

1 0
možnosti
Foto

Moc se mi líbí Zakřivení prostoru. Parádní fotka R^R^R^

1 0
možnosti

Díky za návštěvu a komentář Marku. Einstein dávno tvrdil, že se prostor gravitací zakřivuje R^;-)8-o

0 0
možnosti
AS

koukám, že jsme měli podobný nápad. R^

2 0
možnosti

Ano čar je kolem nás neurékom vel´a

0 0
možnosti
Foto

To jsem ani nevěděl, že se čára ještě hraje...R^

2 0
možnosti
AS

tu hru vůbec neznám. Jsou k tomu potřeba jenom peníze nebo to jde i s kamínky?

2 0
možnosti