Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vendyna

11. 11. 2009 10:33
:o))))

Tohle je ještě vykutálenější soutěž než minule.

http://souralova.blog.idnes.cz/c/56851/Jak-O2-ciha-na-nasi-nepozornost.html

0 0
možnosti

rklusak

11. 11. 2009 8:18
Potrefená husa zakejhala...

Nechci působit jako kverulant - ale není autor příspěvku přesně tým typem objektu, o který operátorovi jde? Tím, který to zkusí pomocí 4 - 5 SMS, kterému se to nepodaří, zanadává si na drzost hraničící se zlodějskými spády, za týden se mu to rozleží v hlavě, jde do toho znovu a bohužel - se stejným výsledkem.

Ano, já jsem se soutěže taky zúčastnil. A vyhrál - mám 6 telefonů, první 3 mě přišli na 180 Kč, další 3 na 99 Kč (kus za 47 Kč).

Jsem pracující člověk, ráno vstávám v 5.50, vychystám syny do školy a školky, v 7.30 jsem v práci - takže zúčastnit se soutěže v 6.00, 7.00 a v 8.00 není rozhodně oběť a jedná se o čas, kdy je šance na výhru relativně velká. Stačí se jen zamyslet, pustit si počítač.

Kdo o telefony skutečně stojí, není nijak těžké je získat. O ty ale operátorovi nejde - jemu jde právě o ty, co si řeknou, že to zkusí jen tak, samozřejmě to nedopadne, odevzdají své peníze operátorovi a žáhu si schladí na blogu oslavuje tak svou vlastní hloupost. A za hloupost se platí...

0 0
možnosti

davidh2002@volny.cz

11. 11. 2009 8:23
Re: Potrefená husa zakejhala...

Určitě pravda.

Ovšem každá takováto soutěž je psychologická.

Autor upozorňuje lidi jemu podobných, kteří jsou právě terčem operátora. A to je v pořádku.

Vy naopak oslovujete hráče, nebo potencionální hráče. A to je je v taky v pořádku.

0 0
možnosti

Peyrac

10. 11. 2009 23:12
Chcete přihláit výhru na Netu, tak to nefunguje.Plaťte !!!

0 0
možnosti

watchdog

10. 11. 2009 7:53
Státní dozor.

Myslím, že na tyhle "soutěže" by si měl posvítit státní dozor. Svým způsobem se totiž už nejedná o soutěž, nýbrž o loteriji, na kterou požebujete licensi. V soutěži totiž musíte použít schopnosti, vědomosti, aby jste se dopracovali k výhře. V loteriji tomu tak není. Otázka typu : Kdo moderuje Superstar a) X b)Y není ve své podstatě soutěž, ale loterije. Podléhající patřičné právní úpravě.

0 0
možnosti

pruchaj

7. 11. 2009 16:46
soutěž je v pořádku

nevím jak vy já mám vyhráno šest mobilů a vím o lidech co jich mají i víc, takže kde je problém

0 0
možnosti

mirek-storch

7. 11. 2009 18:45
Když vyhrajete ve Sportce, tak stejně si nechávají polovinu

0 0
možnosti

Peyrac

6. 11. 2009 21:17
Týž operátor mne naštval, když mi poslal kreditní kartu

Nevyžádal jsem si žádné bankovní služby a přišla mi hotová kreditní karta s mým vyraženym jménem na adresu, kterou má v databázi zákazníků. To je neskutečné. Kdo to asi zaplatí jiný, než my zákazníci.

0 0
možnosti

mirek-storch

5. 11. 2009 10:02
Blog četli dnes na Islandu, v Nepálu, Indii i na N.Zélandu

Téma mobilní komunikace se dotýká většiny lidí, a tak proto je asi takový zájem o blog. Je dobře si ujasnit některé vlastní postoje a názory. Někdo nám i vysvětlí to, čemu jsme nerozuměli. Některé úřady mají mobilní telefony od všech operátorů na českém trhu a šetří tak poplatky navíc při komunikaci mezi různými sítěmi. Pochopitelně někteří jedinci také mají více telefonů nebo telefony na více SIM karet. To je racionální, ne?

0 0
možnosti

PetrBrno

5. 11. 2009 10:08
Re: Blog četli dnes na Islandu, v Nepálu, Indii i na N.Zélandu

Blog četli někteří Češi, kteří jsou dnes na Islandu, Indii, i na N. Zĺandu a to převážně proto, že tito lidé daleko od domova čtou v podstatě všechno co je psáno česky:-)

0 0
možnosti

papullus

5. 11. 2009 9:34
Jako nekulturní chování bych označil něco jiného

A to hlasové schránky.Aniž mám jako zákazník možnost vybrat si zdarma,jestli budu chtét komunikovat s hlasovou schránkou,zaplatím minutu hovoru jenom proto,že volaný má zapnutou hlasovou schránku.Tady by měl zasáhnout regulátor.Dát zákazníkovi vybrat zdarma,jestli chce na hlasové schránky přepínat nebo ne.Technicky takovéto řešení možné je.V soutěži tohoto typu dopředu mohu počítat,že utratím peníze zbytečně.V případě hlasové schránky nikoliv,tam prostě spadnu,i když si přeji komunikovat přímo s volaným osobně.

0 0
možnosti

PetrBrno

5. 11. 2009 9:42
Re: Jako nekulturní chování bych označil něco jiného

Hlasovou schránku si aktivuje příjemnce. Takže proč z toho vinit operátora? Je to stejné jako když telefon svěří manželce, nebo milence. Taky s nima nechci mluvit, ale peníze ode mě operátor dostane.

0 0
možnosti

Jazzy

5. 11. 2009 9:21
a kdo Vás nutí?

Píšete že jste to zkoušel, ale pravda je taková, že jste hned nepoznal lososa a poté co jste uhádl jste se klepal na výhru a nic.

Musíte uznat, že jsou tu i chytřejší lidé a dokonce jsou i profíci, kteří se specializují na podobnej business a jsou velmi úspěšní.

Evidentně vy máte smůlu, tak tady neplačte a jděte někam na e-shop koupit si novej mobil ;-)

0 0
možnosti

mirek-storch

5. 11. 2009 9:52
Napsal jsem blog pro pobavení ostatních na můj účet :-)

Máte pravdu, že jsou i chytřejší. Proč nepobavit spoluobčany v předraženém státě. Jeden z Murphyho zákonů. "Náklady na vládu a administrativu převýší hrubý národní produkt." Také jsem si vyhrál několik stovek tisíc ve vědomostních soutěžích v různých televizích, ale odhadnout na poprvé, že se jedná o lososa dovede jen génius. To ale bohužel nejsem 8-o

0 0
možnosti

Glock každopádně bez -e

5. 11. 2009 9:11
Základní mantra

Podnikání je činnost prováděná za účelem vytvoření zisku.

0 0
možnosti