Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Varování před akcí Vánoce 2009

Také vám přišla vtíravá SMS ? Zde nejmenovaný mobilní operátor píše:" *Nadělujeme 100 000 mobilů! Soutěžte s námi! Odešlete SMS: VANOCE na číslo 2009, pošleme vám otázku. Hrajte do 20.12. Cena SMS je 9 Kč." Pak následuje podpis mobilního operátora a odkaz na webovou stránku. Obvykle se podobných soutěží nezúčastním, protože pravděpodobnost výhry je velmi malá a kontrola, zda vám neupřeli výhru prakticky nulová. Protože mi mobilní telefon dosluhuje, tak jsem si řekl, že 9 Kč v rámci předvánočních nákupů obětuji. Přišla SMS s velmi širokou otázkou : "Hledáme zvíře, které nepatří mezi savce. Odpověď odešlete na 2009." Ihned mi došlo, že jsem se nechal po dlouhé době napálit. Z legrace jsem odpověděl s vánočním tématem : "KAPR". (18 Kč) Přišla mi pochopitelně SMS : " Bohužel, odpověď nebyla správná. Nápověda: " Žije v Evropě a Severní Americe. Odpověď odešlete na 2009." Více na webové stránce XY/vanoce". Už jsem nechtěl obětovat dalších 9 Kč, abych se dozvěděl, že jsem odpověděl špatně. Ale pak zvítězila zvědavost a napsal jsem TRESKA. (27Kč) Přišla mi opět odpověď:" Bohužel, odpověď nebyla správná. Nápověda : Většinu života prožije v Atlantském oceánu. Další SMS za 9 Kč : V rámci zábavy jsem poslal SMS - TUNAK. (36 Kč) Bohužel, odpověď nebyla správná : Nápověda: Jedná se o dravou rybu až 150 cm dlouhou. Odpověď odešlete na 2009. Už jsem to chtěl vzdát, ale soutěživost mi nedala a uvažoval jsem, že některé mořské ryby táhnou do řek a stávají se vánočním pokrmem ve Skandinávii a někdy i v Kanadě. Napsal jsem SMS : LOSOS (45 Kč).

Nabídka na Vánoce 2009www.t-mobile.cz/vanoce

GRATULUJEME

Po chvilce čekání přišla zpráva : "Gratulujeme! Vaše odpověď je správná. Na začátku následující hodiny vás budeme informovat zda jste vyhrál(a). Více na webové stránce XY/vanoce." To už jsem se musel usmát, že pravděpodobnost výhry i během jedné pouhé hodiny je dost malá. Přišla opět SMS :"Vaše odpověď byla správná, ale neposlal(a) jste ji ve výherním pořadí. Bohužel výhru za uplynulou hodinu nezískáváte. Hrajte dál v Soutěži o 100 000 telefonů a zvyšte svou šanci na hlavní výhru telefon ........ G1. Posíláme vám novou otázku pro tuto hodinu. - Hledáme mimoevropský stát. :-) Odpověď odešlete na 2009. Už jsem nenapsal :-) Kdo ale chce, tak ať vesele soutěží. Je to jako zakoupení losu, jehož cenu si určujeme sami. Označil bych to jako nekulturní chování mobilního operátora. Vánoce jsou ale součástí naší středoevropské kultury.

Tak si koupím kapra místo lososa.

Zásadně neodpovídám pomocí SMS na otázky zda Československou SuperStar moderuje a) Adéla Gondíková nebo b) Adela Banašová. Otázka je příliš jednoduchá a pravděpodobnost výhry příliš malá za cenu SMS - 60 Kč. Ale tentokrát jsem se nechal zlákat. Naštěstí 1 kg kapra na Vánoce bude stát více než 45 Kč a losos ještě víc. Nevadí. Po Vánocích bude většina dárků levnějších.

 

Autor: Miroslav Štorch | středa 4.11.2009 13:49 | karma článku: 44,48 | přečteno: 17994x
  • Další články autora

Miroslav Štorch

Chceme v Česku domobranu ?

Zrušení některých hraničních kontrol v Evropě způsobilo opravdu volný pohyb osob a zboží. Za zboží můžeme považovat ale i drogy, zbraně. A bohužel kvete i obchod s lidmi. Touha EU po zisku je větší, než potřeba pocitu bezpečí.

17.11.2016 v 19:40 | Karma: 19,51 | Přečteno: 388x | Diskuse| Společnost

Miroslav Štorch

Porazí dnes Plíšková opět světovou jedničku ?

V semifinále US Open sesadila Karolína Plíšková dlouholetou světovou jedničku Serenu Williams a dnes ve finále ji čeká nová světová jednička Angelique Kerber z Německa. Karolína jí na trůn pomohla a hned dnes ji může porazit.Věřme

10.9.2016 v 20:37 | Karma: 21,34 | Přečteno: 614x | Diskuse| Sport

Miroslav Štorch

Můj první kilometr v roce 1967

Kdysi dávno před půlstoletím si děti nehrály doma na počítačích a tabletech, ale hodně běhaly venku s kamarády. Kluci lezli po stromech, hráli fotbal na každém plácku, kde bylo místo. Nebo s hokejkami proháněli tenisové míčky.

30.8.2016 v 15:46 | Karma: 21,02 | Přečteno: 495x | Diskuse| Letní běh

Miroslav Štorch

Televizní perličky na OH v Riu

Těšili jsme se doma na kvalitní přenosy z OH 2016 v HD rozlišení na dvou vysílacích kanálech a osmi streamech na webu České televize. Bohužel v některých případech šlo o rozhlasové zprávy ze soutěží, které nebyly přímo přenášeny.

22.8.2016 v 21:46 | Karma: 25,27 | Přečteno: 3562x | Diskuse| Společnost

Miroslav Štorch

Česká pošta mne štve.

Od letošního 1.května Česká pošta opět zdražila po třech letech o 23% známky na dopisy, pohlednice na 16 Kč , doporučené dopisy z 34 Kč na 38 Kč (o 11,7%). Úroveň služeb se ale podstatně zhoršuje. Mám dost nepříjemných zkušeností.

8.5.2016 v 20:12 | Karma: 34,10 | Přečteno: 2136x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Hamás zveřejnil video Američana a Izraelce unesených v říjnu loňského roku

27. dubna 2024  19:18,  aktualizováno  21:55

Palestinské hnutí Hamás v sobotu zveřejnilo video zachycující dva z rukojmích, které uneslo při...

Trumpova potenciální viceprezidentka zastřelila fenu. Byla nevychovaná, napsala

27. dubna 2024  21:46

Guvernérka Jižní Dakoty Kristi Noemová, kterou by si exprezident a předpokládaný republikánský...

Rusko útočilo na zařízení, která zajišťují dodávky plynu do EU, řekl Zelenskyj

27. dubna 2024  20:14,  aktualizováno  20:33

Sledujeme online Sobotní vzdušný útok ruských sil na energetickou infrastrukturu Ukrajiny cílil na plynárenská...

Povolení stavby do měsíce a online. Úředníci v obavách, mezi stavaři skepse

27. dubna 2024

Premium Místo obíhání stavebních úřadů a shánění razítek k povolení stavby nebo rekonstrukce bude lidem...