Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Komentátoři jsou různí, takže je většinou nehodnotím. Až na vyslovené katastrofy. Ono je jednoduché na ně nadávat, ale potřeba si uvědomit, že lidé, kteří by to mohli v Čechách dělat na skutečně vysoká úrovni, jsou v soukromých firmách za vyšší platy.

Co se přenosů týče, strašně mi vadilo, že jsem nevěděl, kdy co budou dávat. Mám dojem, že program tam někdo dal předchozí den a pak už se celý den na to nesáhlo. Tudíž jsem si v programu přečetl, že na kanálu je vysílán beach volejbal, ale byla tam znělka a nebo střeba ze vzduchové pistole. Případně jsem si chtěl přečíst, co dávají na ČT4 a program na celý den byl generický nápis OH RIO, celý den, rozkouskovaný na časové úseky.

2 0
možnosti

Měl jsem podobnou zkušenost s informačním systémem ČT na internetu. Ani jsem raději do blogu nevložil nic neříkající - jak píšete generický nápis OH RIO viz http://mirek.st.sweb.cz/CT-info.jpg 8-o

1 0
možnosti
NM

...no jóoo ale šťouchnout do toho přepadení us plavců se ale nikomu nechce,,,jistota je jistota;-D;-D

0 1
možnosti
Foto

Pro mě největší uspávač hadů - Radek Bauer. Jeho pojetí házené, udělalo z dynamického sportu, kávový dýchánek. ;-)

1 0
možnosti
JN

Jenom k tomu, že zápas Šafářová-Strýcová versus Erraniová-Vinciová nepřenášel žádný televizní kanál: nebylo to třeba tím, že utkání se hrálo na dvorci, kde televizní kamery nebyly? ;-)

3 0
možnosti
Foto

Souhlas, hledal jsem i různě na internetu nějaký streamový zahraniční přenos, ale zkrátka nikde nic. Důvod byl prostý, program zbrzdilo počasí, tak aby se vše stihlo, muselo se hrát i na kurtech bez kamer. Zde bych ČT odpustil a možná bych si dovolil požádat autora, aby mi nějak doložil, že zápas o semifinále čtyřhry byl někde přenášen, děkuji ;-)

0 0
možnosti
TN

Zkusme každý aspoň jednoho komentátora pochválit. :-)

Za TdF určitě chválím Tomáše Jílka. Když si představím, že by zrovna takový přenos měli táhnout Čapek nebo Rejman ...

1 1
možnosti

Dobře zkusím pochválit také jednoho - Petr Vichnar je sice můj bývalý kolega z fakulty tělesné výchovy a sportu v Praze, kde studoval kombinaci český jazyk a tělesnou výchovu, ale jeho klidný a kultivovaný projev se mi vždy líbil. I když teď působil jen v olympijském parku na Lipně a dělal jen rozhovory. ;-)

2 0
možnosti
TN

Já teda hlavně nerozumím tomu, proč se na vrcholu drží Jiří Rejman.

Řečová vada, nesmyslné větné vazby (ten chlap snad zcela postrádá jazykový cit), vůbec žádná pohotovost.

4 0
možnosti
KN

Megalomanské pojetí vysílání LOH na ČT jen potvrdilo, že Kavčí hory potřebují pořádně provětrat. Někdy jsem si připadal, že v hlavní roli jsou nafoukaní a sebestřední komentátoři Záruba, Bosák, Helcel a spol., kteří divákovi vnucovali své přesuny na sportoviště, jízdy taxíkem, výtahy, válení se v posteli atd. Pokud to šlo, přepínal jsem na zahraniční stanice nebo Novu Sport.

4 0
možnosti

Vidím to podobně a dokonce lidé psali, že vypínali český komentář a někdo místo toho poslouchal opravdu zpravodajství a přímé reportáže z českého rozhlasu. 8-o

3 0
možnosti
LS

Úplně mimo mísu, ale jestli se nepletu a myslím, že určitě ne, tak Vás pane učiteli zdraví Váš bývalý žák R^.

1 0
možnosti

Díky za pozdrav. Také zdravím bývalého žáka, ale nevím zda je to z atletických sportovních tříd v Ústí nad Labem, kam chodila i pozdější modelka Tereza Maxová - nebo z průmyslovky ? ;-)

1 0
možnosti