Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
EK

Nedávno jsem siříkala, že poštu už nebudu jednou provždy řešit. Váš článekmě ale „zvedl ze židle“,a to jsem nechodící.;-) Služeb ČPjsem vždycky využívala hodně, jak soukromě, tak i v zaměstnání,takže moje zážitkyby dnes vydaly na docela tlustou knížku.Poslední akce je podobná té v článku, jen se nejedná o skleněný lustr, ale omultifunkční hrnec.Podle mě nerozbitná věc-přišel na maděru.Naštěstí byl balík pojištěný a ozn.jako křehký– tentokrát nám peníze bylyvráceny.

Objednali jsme hrnec jiný.Ten sicenepřišel na maděru,ale měl prasklé dno. Reklamace byla zamítnuta z důvodu nedostatečnéhozabalení. Na námitku, že hrnec byl voriginál krabici s polystyrén.rohy a třívrstvákrabice byla ještě přebalená bublinkovou fólií námsdělili,že obsah zásilky nebyl zajištěn tak,aby se nemohl v průběhu přepravy poškodit tlakem a nárazem přistyku s ost.zásilkami.Na dotaz jak může být křehká zásilka vystavena tlakům a nárazůmnám opět pouze sdělili,že je to špatně zabalené.Obrátili jsme setedy na ombudsmanku ČP, která má vše znovu přezkoumat. Odpověděla ČP jménem ombudsmanky-myslím,že ta to ani neviděla. Závěr-nebylo shledáno nevhodnézacházení se zásilkou, k prasknutí došlo patrně při navrstvenívíce zásilek (vrstvit se prý může i křehkýbalík),takže na vině je nedostatečné balení.;-D A tady akce končí.Teď si vyčítám,že jsme měli pokračovat,protože nad ČP můževyhrát evidentně jen někdo abnormálně vytrvalý.

Těch ženských z pošty je mi většinou upřímně líto.Tohle všechno a idaleko horší se snáší na jejich hlavy, k tomu buzerace ze stranynadřízených-ještě si dobře pamatuji, jak paní za přepážkou mi nabízela nějaké pojištění,u toho se mi třikrát omluvila a bylo jí totrapné. Myslím,že jim není co závidět.:-/

1 0
možnosti
JN

Pokud dostanu oznámení o uložení zásilky pro Firma a pod tím mé jméno, pošta mi ji odmítá vydat i po předložení OP. Musím vyplnit papír, kde sama sobě povoluji převzetí zásilky. Pikantní na tom je, že když s tím oznámením přijde Honza ze Lhoty a vyplní si ten papír také, zásilku též dostane :D Potvrzeno vedoucí pošty v Moravské - Praha 2.

2 0
možnosti

Tak to je typický český Kocourkov. Sám sobě povolit převzetí zásilky. Adinistrativní pracovníci, kteří podobné pokyny vytvářejí neznají skutečnou praxi na poštách. Nedávno Česká pošta doručila 10 000 Kč muži stejného jména, ale na jinou doručovací adresu. On peníze převzal, i když adresa nesouhlasila. Byl to otec muže stejného jména, ale peníze nechce synovi předat, protože s ním má špatné vztahy. Pošta svoji chybu neuznává a případ bude muset řečit soud. Komická situace, ke které by nedošlo, kdyby doručovatel nezaměnil adresy. Informovala o tom Česká televize.;-(

0 0
možnosti
JK

Akorát nevím co znamená podle pošty špatně zabalená zásilka, To bude asi široký pojem. Popravdě s Českou poštou mám dobré zkušenosti. Ale nechápu proč poštačka, když nese mini balíček nepoužije zvonek v uvrat a jen asi 3 minuty jen čeká, zda si jí někdo náhodou z okna všimne.:-/

2 0
možnosti

Bohužel špatné zkušenosti s některými službami České pošty překrývají dojem z jejích dobře fungujících částí. Například jsem posílal v jeden den dvě doporučené zásilky a paní u přepážky zaměnila lístky k odeslání. Všimla si toho a řekla mi:" Já to opravím tím, že to přelepím." Vzal jsem si orazítkovaná potvrzení o odeslání a čekal jsem na povrzení e-mailem, že zásilky jsou doručeny. Bohužel to paní špatně opravila a každá zásilka šla na jinou adresu. Na náklady adresátů se musely zásilky vrátit k nám. Naštěstí vedoucí odesílací pošty pochopil naši reklamaci a na náklady pošty nechal zásilky poslat na správné adresy. Paní za přepážkou musela na pokyn vedoucího ze svého uhradit náklady na zbytečné vrácení zásilek. Radost z toho neměla.- takové případy by vydaly na další delší blog. Paní totiž nepochopila, že odeslání přelepením balíčků neopravila svoji chybu.8-o

0 0
možnosti
Foto

Další podraz pošty je v tom, že na pozdní doručení zásilky si může stěžovat pouze odesílatel!!! Je to velmi fikané, poněvadž například e-shopy nebudou řešit denně stovky korunových záležitostí (možná i z důvodu výhodných smluv s ČP). Příjemce by si stěžoval, ale nemůže. A tak ČP velmi často nedodržuje vlastní tvrzení, že například službu Balík Na poštu nebo Balík Do ruky doručí do 24 hodin. Vůbec se nemusí snažit, poněvadž si sama vymyslela, jak pravidla vlastní služby obcházet. Takové je Česko - firmy prostě jen škubou bez snahy poctivě obsloužit zákazníka a dodržet jeho práva. Náhrady za poškozené a nedoručené zásilky - svinstvo a ubohost sama.:-P!!

3 0
možnosti
JK

Mně jednou (vlastně dvakrát, ale u jedné zásilky) nehodili ani to oznámení o uložení, což mi způsobilo značné problémy.

2 0
možnosti
KH

Škoda, že jste nenapsal, která pošta a v kterém městě Vás štve. Kolik pošt Vy osobně potřebujete a navštěvujete, že máte takové zkušenosti? S tím průzkumem je možné souhlasit, ale proč zrovna dlouhé čekání /10minut?/ , nekvalitní práce, /jako u "všech služeb"/ smíšené zboží na venkově vůbec nevadí. "Dochází nám trpělivost"- Naštěstí můžeme využívat i jiné způsoby doručování zásilek. No vidíte, můžete. Ale za sebe děkuji České poště, že je a dělá to dobře. "Pošta totiž spadá do kompetence ministra vnitra.8-o" Tam byl i Íčko-Langer, žejo, ty sportovní akce, tenisové kurty, přehlídka nových aut na seřadišti "Pomáhat a chránit". " Zdražuje se bohužel poštovné i do zahraničí". ;-O

0 2
možnosti

Paní Haeringová, máte pravdu, že někteří lidé na české poště pracují dobře, ale bohužel někteří pracovníci kazí pověst pošty nekvalitní prací a špatným chováním k zákazníkům. Nedávno jsem byl v Praze na hlavní poště .v Jindřišské ulici a paní za přepážkou popíjela kávu a otráveně se na mne podívala, že chci být obsloužen. Potřeboval jsem poslat doporučený dopis. Žádná fronta, protože to bylo v sobotu dopoledne. Odmítla mne a řekla :"Musíte si tááámhle u vchodu nechat vytisknout číslo vašeho pořadí." Tak jsem se jí ironicky omluvil, že jsem ji vyrušil u kávy, když tam nemá zákazníky. Vzala si hrníček s kávou a odešla od přepážky kamsi dozadu, kam zákazníci nevidí jak popíjí. Po vytištění čísla jsem čekal asi 5 minut než se rozsvítilo mé číslo, i když široko daleko nikde nikdo nebyl. Člověk jako oběť techniky. ;-( Paní s kávou se k přepážce nevrátila. Asi už zahájila week-end.!

0 0
možnosti
Foto

Autore, mě ta Pošta štve také, je to nehoráznost. Ale na druhou stranu, třeba není problém až v té Poště, ale někde výš... Jinde byl zájem o podporu domácího podnikání a tak vláda Poštu podpořila.. a tím nepřímo přispěla všem.. U nás to ale asi nejde - u nás se vše okecá a lidé se jako obvykle lacino oblbnou... a proto vše nakonec i sami zaplatí..

2 0
možnosti

Souhlasím, že problém není jen v některých nedbalých zaměstnancích, ale i v řízení pošty, kdy management České pošty jako akciové společnosti nutí podřízené vydělávat na bankovních a pojišťovacích službách. Také prodej doplňkového sortimentu je zbytečně široký a nesouvisející s poštovními službami. Bohužel řídící pracovníci na vyšších úrovních berou vysoké platy a odměny, ale jeich systém řízení nestojí za moc. Pošta sponzoruje rúzné sportovní akce i např. plesy policistů. Všechno souvisí se vším, ale špatně :-/ Pošta totiž spadá do kompetence ministra vnitra.8-o

2 1
možnosti

P17e10t33r 87Š12i10m64e61k

8. 5. 2016 21:30

Od začátku roku řeším s českou poštou problém s doručováním denního tisku. Noviny, které mají být doručeny do osmé ranní, dostávám do schránky v časech od půl dvanácté do dvou odpoledne. Paní vedoucí se mnou ani neuznává za vhodné komunikovat, po stížnosti na vydavatelství se to na dva dny zlepší a pak znovu ve starých kolejích. Na vebových stránkách radši ani nedají možnost stížností, prostě co nejvíc vydělat a žádné služby.Rv

3 0
možnosti
JH

Ano, zavřené přepážky, dlouhé fronty, hrozná otevírací doba... atd, atd... se vším souhlasím. Pořád zdražují a snaží se prodávat pojištění, pastelky, losy..... aby něco vydělali. Na druhou stranu třeba nechápu to, proč u nás na vesnici jezdí s dopisama auto: řidič plus doručovatelka... a když nese doporučený dopis, tak ani nezazvoní, ale rovnou hází do schránky lístek, že adresát nebyl zastižen.

No, pokud to jde, tak si nechávám balíky posílat na poštu. Tady trochu taky nechápu systém, proč to stojí stejně jako balík do ruky, když s tím balíkem nikam nemusí jezdit?

5 0
možnosti
DK

Hodne lidi nadava na CP, ale moje osobni zkusenost je takova, ze v CR neexistuje kvalitni dorucovatelska sluzba...se vsema jsem mel vice ci mene problemu. A co se tyce CP, tak ta nijak nevybocuje z rady...Takze kritika CP je sice opravnena, ale ti ostatni nejsou o nic lepsi...

2 0
možnosti
JM

Na firmičku nám vozí zásilky GEIS, PPL a Česká pošta. První dva bez problémů, včas... Pro poslední si musíme chodit poté, co si na sledování zásilky zjistíme, že jsme nebyli zastiženi. ;-)

4 0
možnosti