Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

E10v41a 51K93u27n40e13š27o64v87á 6709313237270

Nedávno jsem siříkala, že poštu už nebudu jednou provždy řešit. Váš článekmě ale „zvedl ze židle“,a to jsem nechodící.;-) Služeb ČPjsem vždycky využívala hodně, jak soukromě, tak i v zaměstnání,takže moje zážitkyby dnes vydaly na docela tlustou knížku.Poslední akce je podobná té v článku, jen se nejedná o skleněný lustr, ale omultifunkční hrnec.Podle mě nerozbitná věc-přišel na maděru.Naštěstí byl balík pojištěný a ozn.jako křehký– tentokrát nám peníze bylyvráceny.

Objednali jsme hrnec jiný.Ten sicenepřišel na maděru,ale měl prasklé dno. Reklamace byla zamítnuta z důvodu nedostatečnéhozabalení. Na námitku, že hrnec byl voriginál krabici s polystyrén.rohy a třívrstvákrabice byla ještě přebalená bublinkovou fólií námsdělili,že obsah zásilky nebyl zajištěn tak,aby se nemohl v průběhu přepravy poškodit tlakem a nárazem přistyku s ost.zásilkami.Na dotaz jak může být křehká zásilka vystavena tlakům a nárazůmnám opět pouze sdělili,že je to špatně zabalené.Obrátili jsme setedy na ombudsmanku ČP, která má vše znovu přezkoumat. Odpověděla ČP jménem ombudsmanky-myslím,že ta to ani neviděla. Závěr-nebylo shledáno nevhodnézacházení se zásilkou, k prasknutí došlo patrně při navrstvenívíce zásilek (vrstvit se prý může i křehkýbalík),takže na vině je nedostatečné balení.;-D A tady akce končí.Teď si vyčítám,že jsme měli pokračovat,protože nad ČP můževyhrát evidentně jen někdo abnormálně vytrvalý.

Těch ženských z pošty je mi většinou upřímně líto.Tohle všechno a idaleko horší se snáší na jejich hlavy, k tomu buzerace ze stranynadřízených-ještě si dobře pamatuji, jak paní za přepážkou mi nabízela nějaké pojištění,u toho se mi třikrát omluvila a bylo jí totrapné. Myslím,že jim není co závidět.:-/

+1/0
10.5.2016 11:29

J91a46n83a 97N14o77v61o58t91n14á 4505632669313

Pokud dostanu oznámení o uložení zásilky pro Firma a pod tím mé jméno, pošta mi ji odmítá vydat i po předložení OP. Musím vyplnit papír, kde sama sobě povoluji převzetí zásilky. Pikantní na tom je, že když s tím oznámením přijde Honza ze Lhoty a vyplní si ten papír také, zásilku též dostane :D Potvrzeno vedoucí pošty v Moravské - Praha 2.

+2/0
9.5.2016 9:41

M21i44r11o81s17l52a71v 78Š77t18o15r60c76h 6725180101863

Tak to je typický český Kocourkov. Sám sobě povolit převzetí zásilky. Adinistrativní pracovníci, kteří podobné pokyny vytvářejí neznají skutečnou praxi na poštách. Nedávno Česká pošta doručila 10 000 Kč muži stejného jména, ale na jinou doručovací adresu. On peníze převzal, i když adresa nesouhlasila. Byl to otec muže stejného jména, ale peníze nechce synovi předat, protože s ním má špatné vztahy. Pošta svoji chybu neuznává a případ bude muset řečit soud. Komická situace, ke které by nedošlo, kdyby doručovatel nezaměnil adresy. Informovala o tom Česká televize.;-(

0/0
9.5.2016 10:25

J70a94k76u12b 96K45n65e59c98h96t51o49v46s52k63ý 3730806151302

Akorát nevím co znamená podle pošty špatně zabalená zásilka, To bude asi široký pojem. Popravdě s Českou poštou mám dobré zkušenosti. Ale nechápu proč poštačka, když nese mini balíček nepoužije zvonek v uvrat a jen asi 3 minuty jen čeká, zda si jí někdo náhodou z okna všimne.:-/

+2/0
9.5.2016 8:28

M85i88r24o69s55l22a68v 75Š91t53o11r88c49h 6905270791683

Bohužel špatné zkušenosti s některými službami České pošty překrývají dojem z jejích dobře fungujících částí. Například jsem posílal v jeden den dvě doporučené zásilky a paní u přepážky zaměnila lístky k odeslání. Všimla si toho a řekla mi:" Já to opravím tím, že to přelepím." Vzal jsem si orazítkovaná potvrzení o odeslání a čekal jsem na povrzení e-mailem, že zásilky jsou doručeny. Bohužel to paní špatně opravila a každá zásilka šla na jinou adresu. Na náklady adresátů se musely zásilky vrátit k nám. Naštěstí vedoucí odesílací pošty pochopil naši reklamaci a na náklady pošty nechal zásilky poslat na správné adresy. Paní za přepážkou musela na pokyn vedoucího ze svého uhradit náklady na zbytečné vrácení zásilek. Radost z toho neměla.- takové případy by vydaly na další delší blog. Paní totiž nepochopila, že odeslání přelepením balíčků neopravila svoji chybu.8-o

0/0
9.5.2016 9:17
Foto

R88a29d24o97m44í31r 18D55o30l39a40n65s51k86ý 5944673878

Další podraz pošty je v tom, že na pozdní doručení zásilky si může stěžovat pouze odesílatel!!! Je to velmi fikané, poněvadž například e-shopy nebudou řešit denně stovky korunových záležitostí (možná i z důvodu výhodných smluv s ČP). Příjemce by si stěžoval, ale nemůže. A tak ČP velmi často nedodržuje vlastní tvrzení, že například službu Balík Na poštu nebo Balík Do ruky doručí do 24 hodin. Vůbec se nemusí snažit, poněvadž si sama vymyslela, jak pravidla vlastní služby obcházet. Takové je Česko - firmy prostě jen škubou bez snahy poctivě obsloužit zákazníka a dodržet jeho práva. Náhrady za poškozené a nedoručené zásilky - svinstvo a ubohost sama.:-P!!

+3/0
9.5.2016 7:58

J96a56r34o31s89l38a68v 72K16o96t18l11a57b29a 3720947

Mně jednou (vlastně dvakrát, ale u jedné zásilky) nehodili ani to oznámení o uložení, což mi způsobilo značné problémy.

+2/0
9.5.2016 7:54

K83v60ě89t31a 51H67a15e24r35i81n37g20o50v66a 5150312605

Škoda, že jste nenapsal, která pošta a v kterém městě Vás štve. Kolik pošt Vy osobně potřebujete a navštěvujete, že máte takové zkušenosti? S tím průzkumem je možné souhlasit, ale proč zrovna dlouhé čekání /10minut?/ , nekvalitní práce, /jako u "všech služeb"/ smíšené zboží na venkově vůbec nevadí. "Dochází nám trpělivost"- Naštěstí můžeme využívat i jiné způsoby doručování zásilek. No vidíte, můžete. Ale za sebe děkuji České poště, že je a dělá to dobře. "Pošta totiž spadá do kompetence ministra vnitra.8-o" Tam byl i Íčko-Langer, žejo, ty sportovní akce, tenisové kurty, přehlídka nových aut na seřadišti "Pomáhat a chránit". " Zdražuje se bohužel poštovné i do zahraničí". ;-O

0/−2
9.5.2016 3:02

M77i29r32o43s66l39a84v 38Š70t25o20r47c28h 6805200911563

Paní Haeringová, máte pravdu, že někteří lidé na české poště pracují dobře, ale bohužel někteří pracovníci kazí pověst pošty nekvalitní prací a špatným chováním k zákazníkům. Nedávno jsem byl v Praze na hlavní poště .v Jindřišské ulici a paní za přepážkou popíjela kávu a otráveně se na mne podívala, že chci být obsloužen. Potřeboval jsem poslat doporučený dopis. Žádná fronta, protože to bylo v sobotu dopoledne. Odmítla mne a řekla :"Musíte si tááámhle u vchodu nechat vytisknout číslo vašeho pořadí." Tak jsem se jí ironicky omluvil, že jsem ji vyrušil u kávy, když tam nemá zákazníky. Vzala si hrníček s kávou a odešla od přepážky kamsi dozadu, kam zákazníci nevidí jak popíjí. Po vytištění čísla jsem čekal asi 5 minut než se rozsvítilo mé číslo, i když široko daleko nikde nikdo nebyl. Člověk jako oběť techniky. ;-( Paní s kávou se k přepážce nevrátila. Asi už zahájila week-end.!

0/0
9.5.2016 9:01
Foto

D12a44g76m66a71r 39D51r19o95b17n11á 58K32u49b90a85l49í79k 2988490602279

Autore, mě ta Pošta štve také, je to nehoráznost. Ale na druhou stranu, třeba není problém až v té Poště, ale někde výš... Jinde byl zájem o podporu domácího podnikání a tak vláda Poštu podpořila.. a tím nepřímo přispěla všem.. U nás to ale asi nejde - u nás se vše okecá a lidé se jako obvykle lacino oblbnou... a proto vše nakonec i sami zaplatí..

+2/0
8.5.2016 22:03

M31i14r91o79s51l93a76v 16Š10t26o27r92c63h 6705530931153

Souhlasím, že problém není jen v některých nedbalých zaměstnancích, ale i v řízení pošty, kdy management České pošty jako akciové společnosti nutí podřízené vydělávat na bankovních a pojišťovacích službách. Také prodej doplňkového sortimentu je zbytečně široký a nesouvisející s poštovními službami. Bohužel řídící pracovníci na vyšších úrovních berou vysoké platy a odměny, ale jeich systém řízení nestojí za moc. Pošta sponzoruje rúzné sportovní akce i např. plesy policistů. Všechno souvisí se vším, ale špatně :-/ Pošta totiž spadá do kompetence ministra vnitra.8-o

+2/−1
8.5.2016 22:10

P89e80t33r 70Š32i83m79e48k 8757289603771

Od začátku roku řeším s českou poštou problém s doručováním denního tisku. Noviny, které mají být doručeny do osmé ranní, dostávám do schránky v časech od půl dvanácté do dvou odpoledne. Paní vedoucí se mnou ani neuznává za vhodné komunikovat, po stížnosti na vydavatelství se to na dva dny zlepší a pak znovu ve starých kolejích. Na vebových stránkách radši ani nedají možnost stížností, prostě co nejvíc vydělat a žádné služby.Rv

+3/0
8.5.2016 21:30

J11a21n52a 95H84e23ř71m73a91n86o56v42á 6890163831407

Ano, zavřené přepážky, dlouhé fronty, hrozná otevírací doba... atd, atd... se vším souhlasím. Pořád zdražují a snaží se prodávat pojištění, pastelky, losy..... aby něco vydělali. Na druhou stranu třeba nechápu to, proč u nás na vesnici jezdí s dopisama auto: řidič plus doručovatelka... a když nese doporučený dopis, tak ani nezazvoní, ale rovnou hází do schránky lístek, že adresát nebyl zastižen.

No, pokud to jde, tak si nechávám balíky posílat na poštu. Tady trochu taky nechápu systém, proč to stojí stejně jako balík do ruky, když s tím balíkem nikam nemusí jezdit?

+5/0
8.5.2016 21:18

D39a84n30i41e54l 73K19r68o36n56e97r 7304224406757

Hodne lidi nadava na CP, ale moje osobni zkusenost je takova, ze v CR neexistuje kvalitni dorucovatelska sluzba...se vsema jsem mel vice ci mene problemu. A co se tyce CP, tak ta nijak nevybocuje z rady...Takze kritika CP je sice opravnena, ale ti ostatni nejsou o nic lepsi...

+2/0
8.5.2016 20:39

J74o26s38e98f 15M74i96k78o57v81e30c 5237133338906

Na firmičku nám vozí zásilky GEIS, PPL a Česká pošta. První dva bez problémů, včas... Pro poslední si musíme chodit poté, co si na sledování zásilky zjistíme, že jsme nebyli zastiženi. ;-)

+4/0
8.5.2016 21:10

M79i25r98o48s19l90a97v 28Š32t37o12r82c68h 6385240511603

Máme podobnou dobrou zkušenost s přepravními firmami mimo Českou poštu. Zásilky jsou doručovány levněji, rychleji a spolehlivěji. Je dobře, že Česká pošta už nemá monopol. ;-)!!

+1/0
8.5.2016 21:21

J60a21n80a 26N60o17v78o65t41n15á 4725592349593

Také jsem zvolila raději alternativní způsob dopravy. Pokud přijde těždký balík a dopravcem je ČP, VŽDY dostanu avizo o poškozeném balíku, který si mám osobně na poště zkontrolovat a poté převzít. Poškozené balíky následně odmítá ČP znovu doručit. Takže vždy komplikace, nehledě na to, že nemám auto a právě proto volím tento způsob dopravy. Proč např. u GLS ty balíky nikdy poškozené nejsou? Ba ani u PPL? Pouze u ČP.

+1/0
9.5.2016 9:37

M15i44r45o75s82l30a73v 31Š84t76o96r15c71h 6135900371503

Na vlastní oči jsem viděl jak balíky s označením křehké (Fragile) létaly vzduchem z dopravního vozíku na nádraží do poštovního vagónu. Není čas zásilky opatrně překládat. Všechno závisí na zodpovědné práci lidí, kteříji dělají. Bohužel oni nenesou žádnou odpovědnost, když se zásilka zničí nebo částečně poškodí. Tiskový mluvčí pošty to vždy nějak zdůvodní v médiích. Za to je placen lépe než řadový doručovatel.8-o

0/0
9.5.2016 10:30

M43i40l69a62n 90W52e73l29s17e30r 5812768848341

Vadi mi ty dlouhe fronty. A vnucovani pojisteni, losu apod. Dopisy posilam asi 2 za mesic... Tak to zmenim na 3 za 2 mesice. Ale ty postacky za to nemuzou. Dokonce pry maji v brasnach GPS. A pak jim hubuji, kdyz se nekde zdrzi.

+1/0
8.5.2016 20:38

Č68e97s76t95m48í33r 62P40u30n85č38o36c14h28á54ř 1454759742147

Česká pošta je skandál.

+3/−1
8.5.2016 20:32

I64v39a28n 63M96a24r91e70k 6554748102

Prda pravda,najmě s těmi zavřenými přepážkami. Rv

+2/0
8.5.2016 20:19

I90v54a10n 51M38a17r94e16k 6524138872

Omlouvám se, oprava. . .. . Pravda pravda. . . . . . .R^

0/0
8.5.2016 20:20



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.