Dlouhý, široký a bystrozraký - fotomatiné

Nemám velmi " dlouhý " teleobjektiv jako kolega kobloger Marek Trizuliak, který často fotografuje Měsíc (800 mm). Ani nemám speciální " široký " objektiv "rybí oko" nebo drahé zařízení a software na  panoramatické záběry 360°.  Jen se někdy snažím se svou malou Olympus 410 zrcadlovkou být trochu víc " bystrozraký " při makro záběrech. Ne vždy se to ale daří.  Prvoplánově jsem uvažoval nafotit velmi " dlouhý " vlak, ale nevešel se mi do objektivu. A letecký snímek vlaku nemám. Velmi tlusté a " široké " lidi jsem potkával často, ale bylo mi trapné zobrazovat jejich obezitu z etických i estetických důvodů. Proto jsem z legrace přidal své osobní snímky pořízené samospouští ze stativu. Velmi " bystrozraké " záběry mají meteorologické, vědecké i špionážní družice, ale jejich kvalitě se jako amatér nemohu rovnat. Navíc má moje zrcadlovka menší technické obtíže, a tak jsem použil pro zábavu jen pár starších snímků a malý Olympus kompakt.

Nejmenovaný dlouhý objektiv 800 mmFOTO : firemní reklama

Správně se říká vysoký člověk, ale hovorově to může být dlouhán - mám nad 190 cm

Na digitalizovaném snímku ze starého analogového záběru r.2000 - studenti s hrdinou vítězného družstva na mistrovství Evropy kopané  Antonínem Panenkou - učitel je ale nejdelší. Tváříme se spokojeně - právě jsme vyhráli na pražském turnaji v minikopané zájezd do Nizozemska na mistovství Evropy od Coca-coly.

 

 

 

Po 14-ti letech je Dlouhý už  také Široký a schovává svůj zvětšený objem pasu za postavy svého družstva - nejsem už do-cent, ale už mám přes cent (2014)

 Na letošním červnovém turnaji ve volejbalu družstvo našich svěřenců vyhrálo a získalo pěkné medaile

 

 

 

Abych byl také bystrozraký tak používám dalekohledy, teleobjektivy - nebo makro

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeden z třiceti druhů šeříku  (bezu)

 

 

 

 

 

 

Když si kliknete na šípkovou růži - tak se vám mnohokrát zvětší

 

 

 

Jako Bystrozraký vidím až k vašemu počítači - pohled z očí do očí.

 

 

Konec příběhu o blogerovi, který byl Dlouhý,  nyní je  Široký  a  snad  i  Bystrozraký :-)

 

Autor: Miroslav Štorch | neděle 13.7.2014 9:57 | karma článku: 20,62 | přečteno: 596x
  • Další články autora

Miroslav Štorch

Chceme v Česku domobranu ?

17.11.2016 v 19:40 | Karma: 19,51

Miroslav Štorch

Můj první kilometr v roce 1967

30.8.2016 v 15:46 | Karma: 21,02

Miroslav Štorch

Televizní perličky na OH v Riu

22.8.2016 v 21:46 | Karma: 25,27

Miroslav Štorch

Česká pošta mne štve.

8.5.2016 v 20:12 | Karma: 34,10
  • Počet článků 218
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3649x
Působil jsem rád přes 35 let ve školství a sportu.