Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kritizovat na Čt se dá mnohé. Z mé strany zpravodajství i publicistika, vlastně na ně už nekoukám. Ale zrovna kritiku Star Dance příliš nechápu.

0 1
možnosti

Protože mám tanec rád, tak se také na něj rád dívám. Včetně náročné přípravy soutěžících před vystoupením. Jen jsem kritizoval podivné hodnocení za placené SMS, které může podstatně zkreslit výsledek. Soutěž má být "funny" což je zřejmé, ale neměla by být nespravedlivá.;-)

0 0
možnosti
Foto

Přestože politika české televize se mi vůbec nelíbí, nepochopil jsem, o čem je váš článek.

1 0
možnosti

Třeba o tom, že rozpočet České televize je příliš veliký a je tam doslova přezaměstnáno mnoho známých a příbuzných některých redaktorů. A výsledky některých soutěží jsou zkreslené díky komerčnímu pojetí hlasování SMS. Odborná porota pak má menší vliv na výsledek. Bylo by to ale na více článků upozorňujících na mnohé nešvary. ;-(

0 0
možnosti

Konstruktivní připomínka R^!!

1 0
možnosti
Foto

S kritikou reklamy samozřejmě plně souhlasím, ovšem Stardance je pořad koupený v licenci - kde schéma pořadu, postup a hodnocení soutěžících je nutné dodržet...

4 0
možnosti

O tom jsem psal v článku, že jde o koupený závazný formát. Ale je spíše určený pro komerční televize. 8-o

2 1
možnosti

Přijde mi nevhodné spojovat postup Lukáše Pavláska s tím, že ČT se snaží vydělat. Nevím, jestli je rozdíl v cenách sms oproti předchozím řadám, ale ve všech předchozích byl postup při postupování stejný (vždycky pořadí podle poroty, podle diváků, součet, v případě shody rozhodují diváci).

3 1
možnosti

Pokud sledujete trochu dění na facebooku - tak jistě víte, že řada lidí hlasuje pro komika proto, aby upozornila na neobjektivnost zpravodajství České televize. Marek Eben to sice v minulém kole zpochybnil, ale uvidíme jaký bude výsledek v hlasování. Logicky by Pavlásek měl skončit nejhůře na 2.místě. - V minulých řadách ne-tanečníci nepostupovali až do finále - ať to byl Vydra, Schmitzer, Hemala atp.8-o

2 1
možnosti

Jediné řešení je zrušit veřejnoprávní televizi. Je to jenom černá díra pro obrovské peníze. ;-€

6 1
možnosti

Bohužel, tím hlasuješ pro diktaturu našich politiků!

0 4
možnosti

Ve zkratce: Televize? To ještě existuje?

4 3
možnosti

nikdy jsem nepochopil tohle zapojování se do diskuze. Hned jdu vyhledat nějaké rybářské téma abych všem ukázal jak moc mně to nezajímá ...

2 1
možnosti
  • Počet článků 218
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3649x
Působil jsem rád přes 35 let ve školství a sportu.