Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vaše hezká a vždy zdařilá fota potěší a pohladí na duši. Vodopády ...moc pěkné. Kačer upoutal má vnoučata. Díky za podívanou !

1 0
možnosti

Díky za návštěvu a komentář. Snímky všech ve fotomatiné jsou pro potěšení všem. ;-)

0 0
možnosti
Foto

R^ dostaly mě vodopády:-)

1 0
možnosti

Ono to vypadá krásně a je to jen pár stanic autobusem č.15 od centra Ústí nad Labem. Občas tam po ledu lezou horolezci. :-)

0 0
možnosti

Jsem rád, že se pár snímků v době oblevy líbí. R^;-)

0 0
možnosti
Foto

Mirku, objednávám fotky zasněžených polí v květnu :-);-D:-)

1 0
možnosti

Jezdil jsem v létě na kombajnech při žních a osiny z těch květů jsem cítil až v prodloužených zádech, protože kombajn neměl klimatizaci. Ale vlnící se obilí ve větru je jako moře v Drveniku. Kvetoucí pole máku nebo lnu určitě nafotíš líp. Bohužel nejvíc je žlutých polí s kvetoucí řepkou 8-o To není poezie, ale zápach květů.;-)

0 0
možnosti

Jaromíre také máte ve Svitavách oblevu ? Díky za návštěvu. R^;-)

0 0
možnosti
Foto

R^ kéž by jarní naděje přišla co nejdřív:-) i když dnes to tak skoro vypadá :-)

1 0
možnosti

Zatím to funguje a jaro přijde dříve nebo později stejně ;-) Jako po milióny let. Zatííím 8-o V katastrofických filmech ne, když se vychýlí zemská osa.

0 0
možnosti

Jaro přijede v březnu ... dneska jsem si s ním esemeskoval .-) R^

1 0
možnosti

Máš Michale dobré konexe. Březen za kamna vlezem. Duben - ještě tam budem. 8-o Nechme se překvapit. U nás jsme 400 metrů nad mořem a po sněhu jen malé památky.;-)

0 0
možnosti