Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A proč probůh jezdíte s českou cestovkou? Ze Svitav máte přímé spojení vlakem do Vídně, takže jste mohli celý zájezd pořídit levněji a s mnohem kvalitnějšími službami.

0 0
možnosti

Máte pravdu paní Krásová, když člověk není líný a nemusí cestovat z místa bydliště přímo k moři, tak to vyjde levněji. Kdysi jsme letěli do Japonska přes německou cestovku a vyšlo to o 30 tisíc korun na osobu  levněji než s českou ;-)8-o

1 0
možnosti
Foto

V dnešní době jet s cestovkou, na kterou si nezjistím pozitivní, respektive negativní reference na internetu...?8-o

0 0
možnosti

Pane kolego koblogere ;-) Reference na ubytování i stravování byly pozitivní - a ověřovány se čtvrtletním předstihem. A cestovní kancelář byla doporučena spolehlivými lidmi. Ale po skončení prázdnin nejsou zájezdové autobusy plné, a tak cestovky improvizují. Ovšem ne každý si nechá podobné improvizace s dopravou líbit. Nám se to nelíbilo a bude žádat finanční kompenzaci.8-o

1 0
možnosti

Jedině na vlastní pěst, vyjde to často levněji a zábavněji. Cestovku je dobré použít třeba na zážitkové dovolené, kdy zajistí třeba sjezd ledovce, ale jinak to za to nestojí.

2 0
možnosti

Souhlasím, protože za mlada jsem jezdil i v zahraničí stopem. Pochopitelně pak vlastním autem, ale auto Vám v předražené sezóně v Chorvatsku jídlo neuvaří. A tak jsme si objednali penzion s polopenzí a byla to opravdová dovolená bež každodenních ztrát času s vařením ;-)

1 0
možnosti

jinak delegáta cestovky bych nedělal za žádné peníze, téměř vždy se najde tzv. brblal obecný který mám pocit že vyjíždí na dovolenou jen proto aby se ještě víc naštval

0 1
možnosti

Pochopitelně se žádnému delegátovi se nelíbí, když si někdo dovolí mu vytknout, že nebyl dostupný na telefonu. Jak říká známý citát  : "Pro pravdu se lidé nejvíce zlobí."  Když se někdo koupe v moři a nestará se o lidi, kterým má zajišťovat odjezd a informovat je o změnách. Nedej Bože, aby se někomu zdravotně přitížilo a musel někdo čekat 4 hodiny na příchod delegáta pro zajištění zdravotního ošetření. To by čekal jen blbec. A delegátce bych se poděkoval být majitelem cestovky. Takový pracovník je na nic.Rv8-o

3 0
možnosti

matičko skákavá pokud by mi cestovka sdělila že si mám vzít sebou toaletní papír tak okamžitě od jejich nabídky odcházím, jestli vás tohle nevarovalo je to vaše chyba

0 0
možnosti

Byla to mylná informace cestovní kanceláře a na místě bylo v penzionu všechno perfektní. Vybírali jsme podle recenzí turistů na internetu a ty byly vynikající. Bezohlednost dopravců je druhá záležitost. Příště pojedeme asi do stejného penzionu, ale asi vlastním autem, kde nebudeme muset zbytečně čekat. Díky za názor matičky skákavé ;-)

1 0
možnosti

No tak příště zvolíte jinou cestovku. A nebudete volit především podle ceny. To nejlacinější zpravidla nemůže být to nejlepší.

  Mimochodem: opravdu v prospektu nebylo, že doprava může být s přestupy?

0 2
možnosti

Máte pravdu, v prospektu nebylo ani slovo o přestupování, zájezd nebyl na 14 dní ten nejlevnější a v nejlevnějším nejpozdějším termínu na konci září. Jinou cestovku budeme volit zcela jistě a možná pojedeme raději do Itálie vlastním autem ve vlastní režii ;-)

1 0
možnosti

Nevím jak si tato cestovka vede v recenzi,  ale příště dejte na doporučení, zkušenosti CK. Lepší jsou i menší CK, které jezdí stejnou destinaci několik let a mají vybudovaný kvalitní servis ubytování a jezdí autobusem, který přiveze a zase odveze. Proto s Vaší cestovkou nikdy nepojedu ať se jmenuje jakkoliv :-/

1 0
možnosti

Konkrétní cestovka je z blízkého malého města a byl nám přes ni zprostředkován pobyt na místě, které známe po mnoho let. Pobyt byl perfektní, ale organizace cesty úděsná, i když chápu ekonomickou nutnost vytížit počet sedadel v autobusu. Vadí mi zoůsob jednání se zákazníky. Navíc jsme jeli trasou přes nekvalitní českou nerovnou dálnici D2 na Slovensko, a pak přes Maďarsko.Byli jsme pěkně vytřeseni a otřeseni z nedostatku informací.Rv;-(

1 0
možnosti

Máte-li ve všem pravdu, a já nemám důvod Vám nevěřit. napište natvrdo a přímo název cestovní kanceláře. Tím uděláte službu případným dalším klientům a Vaše vyprávění bude mát efekt. Jinak je to jenom zajímavé psaní, ale zase jenom ovčí.

4 0
možnosti

Je opravdu zajímavé? Chybí třeba, jak krásný byl pobyt u moře.

0 0
možnosti

Díky Vaši za reakci z Kanady. Pár telefonů spolucestujících sice máme, ale budeme požadovat po cestovní kanceláři finanční náhradu za nekvalitní služby. Tady v Česku zatím chybí prováděcí pokyny k souvisejícímu občanskému zákoníku. Obyčejná slušnost by v běžném styku měla stačit, ale bohužel se velmi těžko hledá. Jisté je, že s nimi už nikdy nikam nepojedeme a budeme varovat i další známé a přátele. :-P8-o

0 0
možnosti

J91a65r78a 98R82a53n88k

21. 9. 2014 23:56

Skoda, ze jste byli vsichni tak slusni a nesmeli, meli jste si vymenit adresy a kancelar zazalovatR^

2 0
možnosti

V Kanadě jsou turistické služby jistě na vyšší úrovni a zákazníka si cestovní kanceláře více hýčkají R^;-)

1 0
možnosti