- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A proč probůh jezdíte s českou cestovkou? Ze Svitav máte přímé spojení vlakem do Vídně, takže jste mohli celý zájezd pořídit levněji a s mnohem kvalitnějšími službami.
Máte pravdu paní Krásová, když člověk není líný a nemusí cestovat z místa bydliště přímo k moři, tak to vyjde levněji. Kdysi jsme letěli do Japonska přes německou cestovku a vyšlo to o 30 tisíc korun na osobu levněji než s českou
V dnešní době jet s cestovkou, na kterou si nezjistím pozitivní, respektive negativní reference na internetu...?
Pane kolego koblogere Reference na ubytování i stravování byly pozitivní - a ověřovány se čtvrtletním předstihem. A cestovní kancelář byla doporučena spolehlivými lidmi. Ale po skončení prázdnin nejsou zájezdové autobusy plné, a tak cestovky improvizují. Ovšem ne každý si nechá podobné improvizace s dopravou líbit. Nám se to nelíbilo a bude žádat finanční kompenzaci.
Jedině na vlastní pěst, vyjde to často levněji a zábavněji. Cestovku je dobré použít třeba na zážitkové dovolené, kdy zajistí třeba sjezd ledovce, ale jinak to za to nestojí.
Souhlasím, protože za mlada jsem jezdil i v zahraničí stopem. Pochopitelně pak vlastním autem, ale auto Vám v předražené sezóně v Chorvatsku jídlo neuvaří. A tak jsme si objednali penzion s polopenzí a byla to opravdová dovolená bež každodenních ztrát času s vařením
jinak delegáta cestovky bych nedělal za žádné peníze, téměř vždy se najde tzv. brblal obecný který mám pocit že vyjíždí na dovolenou jen proto aby se ještě víc naštval
Pochopitelně se žádnému delegátovi se nelíbí, když si někdo dovolí mu vytknout, že nebyl dostupný na telefonu. Jak říká známý citát : "Pro pravdu se lidé nejvíce zlobí." Když se někdo koupe v moři a nestará se o lidi, kterým má zajišťovat odjezd a informovat je o změnách. Nedej Bože, aby se někomu zdravotně přitížilo a musel někdo čekat 4 hodiny na příchod delegáta pro zajištění zdravotního ošetření. To by čekal jen blbec. A delegátce bych se poděkoval být majitelem cestovky. Takový pracovník je na nic.
matičko skákavá pokud by mi cestovka sdělila že si mám vzít sebou toaletní papír tak okamžitě od jejich nabídky odcházím, jestli vás tohle nevarovalo je to vaše chyba
Byla to mylná informace cestovní kanceláře a na místě bylo v penzionu všechno perfektní. Vybírali jsme podle recenzí turistů na internetu a ty byly vynikající. Bezohlednost dopravců je druhá záležitost. Příště pojedeme asi do stejného penzionu, ale asi vlastním autem, kde nebudeme muset zbytečně čekat. Díky za názor matičky skákavé
No tak příště zvolíte jinou cestovku. A nebudete volit především podle ceny. To nejlacinější zpravidla nemůže být to nejlepší.
Mimochodem: opravdu v prospektu nebylo, že doprava může být s přestupy?
Máte pravdu, v prospektu nebylo ani slovo o přestupování, zájezd nebyl na 14 dní ten nejlevnější a v nejlevnějším nejpozdějším termínu na konci září. Jinou cestovku budeme volit zcela jistě a možná pojedeme raději do Itálie vlastním autem ve vlastní režii
Nevím jak si tato cestovka vede v recenzi, ale příště dejte na doporučení, zkušenosti CK. Lepší jsou i menší CK, které jezdí stejnou destinaci několik let a mají vybudovaný kvalitní servis ubytování a jezdí autobusem, který přiveze a zase odveze. Proto s Vaší cestovkou nikdy nepojedu ať se jmenuje jakkoliv
Konkrétní cestovka je z blízkého malého města a byl nám přes ni zprostředkován pobyt na místě, které známe po mnoho let. Pobyt byl perfektní, ale organizace cesty úděsná, i když chápu ekonomickou nutnost vytížit počet sedadel v autobusu. Vadí mi zoůsob jednání se zákazníky. Navíc jsme jeli trasou přes nekvalitní českou nerovnou dálnici D2 na Slovensko, a pak přes Maďarsko.Byli jsme pěkně vytřeseni a otřeseni z nedostatku informací.
Máte-li ve všem pravdu, a já nemám důvod Vám nevěřit. napište natvrdo a přímo název cestovní kanceláře. Tím uděláte službu případným dalším klientům a Vaše vyprávění bude mát efekt. Jinak je to jenom zajímavé psaní, ale zase jenom ovčí.
Je opravdu zajímavé? Chybí třeba, jak krásný byl pobyt u moře.
Díky Vaši za reakci z Kanady. Pár telefonů spolucestujících sice máme, ale budeme požadovat po cestovní kanceláři finanční náhradu za nekvalitní služby. Tady v Česku zatím chybí prováděcí pokyny k souvisejícímu občanskému zákoníku. Obyčejná slušnost by v běžném styku měla stačit, ale bohužel se velmi těžko hledá. Jisté je, že s nimi už nikdy nikam nepojedeme a budeme varovat i další známé a přátele.
Skoda, ze jste byli vsichni tak slusni a nesmeli, meli jste si vymenit adresy a kancelar zazalovat
V Kanadě jsou turistické služby jistě na vyšší úrovni a zákazníka si cestovní kanceláře více hýčkají