Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Přemýšlím, na koho si odborníci PR myslí, že taková reklama zabere :-):-):-)

Dávno jsem nasadil filtr a tyhle pitomosti jdou většinou hodně mimo mne. Ale občas se taky dobře zasměju.

2 0
možnosti

Díky za návštěvu Marku, snad jsem ti timeline nezamořil. Jen jsem sdílel ;-) Přehnaná reklama dosahující přímo opačného ůčinku - přímo kontraproduktivní. Připadá mi to jako úmyslné poškození už tak špatné pověsti ODS. Uvidíme po volbách.R^

0 0
možnosti

Z67d75e50n20a 62K49o53č44í

17. 10. 2013 20:04

Ale vždyť my jsme do letoška premiérku měli. !!!!

Pravda, paní Nagyová byla premiérkou v utajení, ale stejně ona hýbala celou naší vrcholovou politickou scénou. ;-)

3 0
možnosti

Výstižný postřeh - máte recht. Díky ;-)

1 0
možnosti
Foto

K86a77r18e44l 19R37a84d32a

17. 10. 2013 18:53

Ta přihlouplá reklama na premiérku v naději je ze stejného soudku jako slova Marka Bendy, kterými se loučil při odchodu ze sněmovny.  ,,Za tři měsíce nashledanou". Už jen za tato slova by si zasloužil řádný kopanec. Jen to dokládá vrchnostenský přístup politických jelit vůči voličům.  Chybí jim špetka pokory vůči lidem, kteří je platí a kterým by měli sloužit. Voliči by si to měli za týden připomenout a po zásluze to ocenit.

2 0
možnosti

Pobavilo mne, že vedle facebookové stránky vytvořil někdo stránku http://www.nasepremierka.cz - To je podle mého názoru velmi psychologicky velmi špatný tah. Ale je dobře, že taková nepromyšlená reklama odradí i bývalé voliče ODS.;-) Doufejme, že se předvolební průzkumy potvrdí a ODS spolu s TOP 09 nebudou mít možnost sestavovat vládu. Díky za komentář.R^

1 0
možnosti

Je mi vás líto pane Kindle. Snad na to přijdete, až budete v důchodu. Neznalost  špatných zákonú vás  neomlouvá. Chybné zákony schválené vládou amorálního Nečase budou platit celé dalšígenerace v České republice - např.  zákon č.428/2012 Sb. je nesmyslný. 8-o

2 1
možnosti
Foto

J80i96ř41í 74K52i22n68d21l

17. 10. 2013 11:23

Pane Štorchu nelitujte mě jsem v důchodu a jsem spokojen, že jsem této doby dožil.  Nevím, co je špatného na zákonu č.428/2012 Sb Vrací se to, co bylo ukradeno. Mně to nikterak neožabračuej ani mé děti a ani nikoho v této zemi a už vůbec ne vás..

0 1
možnosti
Foto

Prosím, sdělte mně které zákony byly schváleny Parlamentem České republiky a které  ožebračující občany této země. Marně přemýšlím, který zákon mě ožebračil

1 3
možnosti

Je zábavné si přečíst stránku se jménem paní Němcové na facebooku. Tam jí lidé otevřeně píšou, co si o ní myslí. Za rámeček si to  asi nedá.8-o

5 0
možnosti

P56e62t86r 45S39k76á86c84e29l

16. 10. 2013 21:26

Legrační je, jak i plakát KSČM vyzývá ke změně a přitom ukazují 20 let stejné tváře. Těch našich spoluobčanů, kteří nás za 20 let přivedli tam, kde jsme. Takže jediná cesta ke změně je možná tím, že všichni půjdou k volbám a dají hlas jen NEparlamentním stranám. Výběr možný je, jen chtít dát důvěru jiným, neprofláknutým lidem...R^

2 1
možnosti

Bohužel zisky z předvolebních bojů mají především média, kde politické strany zadávají draze placenou inzerci a vlastně se žádné hodnoty nevytvářejí. Jen se manipuluje s voliči v podobě slibů v novinách, na plakátech nebo i na internetu.8-o Díky za komentář.R^

3 1
možnosti

J40a43n 51K86o88t19t25a38s

16. 10. 2013 21:19

Chvála Bohu, že nebude! Bezpohlavní premiérku bychom už asi nespolkli. Už pohled na její skvělou fotografii na bilbordu, na které se fotograf a PC dosyta vyřádili v retušovacích programech, mi naznačil, že je asi všechno jinak. Jako obvykle.:-/

11 1
možnosti

Politici prodlužují odchod mladé generaci na 68 let a sami mnozí pohodlně zasedají v Senátu a Parlamentu v důchodovém věku. Asi to není tak náročná práce. Paní Němcová je už v důchodovém věku, a tak logicky se nějaká retuš musí provádět. Po prodělané těžké nemoci odešla místo do invalidního důchodu přímo do politiky, kde si odpočinula a získala finanční prostředky na dobrou léčbu a regeneraci, která by jí jako důchodkyni nebyla dostupná. Že chce být v důchodovém věku premiérkou je pochopitelné. Ale zcela nereálné.8-o

4 2
možnosti