Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Možná by se v detailu na panelech našla nějaká další zvířátka. Na panelu zábradlí lodžie uprostřed vidím brontosaura ;-) Dík za návštěvu !!

0 0
možnosti

Ty tvé labutě s holubičkou vlastně taky patří ke zvířecímu fotomatinee Vladimíre. ;-) A poezie ještě účinek zesiluje - včetně hudby navíc.R^

0 0
možnosti

Díky za palečky - to potěší.;-)

0 0
možnosti
Foto

Mirku, moc pěkné fotografie. R^ Obzvláště ty první dvě holoubků se mi líbí. :-)

1 0
možnosti

Díky Jardo za podporu z Voorburgu, každému se líbí něco jiného ze snímků. Každý má jiná estetická kritéria 8-) R^

0 0
možnosti

Jé ... ten kovboj mezi panelákama! .-)

1 0
možnosti

Michale ftip je v tom, že ten chlapík jezdí nakupovat do Tesca a jiných obchodů a fotka není naaranžovaná. Jak jsem ho uviděl u paneláku, tak mi naskočil text z písničky Poslední kovboj.

0 0
možnosti
Foto

N40e93l71a 85P72a81l64o95v17á

13. 10. 2013 11:45

Moc se mně ta Vaše fauna líbí.

Nejvíc pasoucí se kůň-blonďák - ty já ráda.:-))

1 0
možnosti

Jsem také rád, že se vám blonďák posledního kovboje líbí. ;-) R^

1 0
možnosti
Foto

Koník na sídlišti (poslední kovboj na poslední fotce), červené auto s koněm v pozadí, ale hlavně ten smutný pejsek na vyhrazeném parkovacím místě R^R^R^

Pěkné fotky a je v nich kousek nostalgie ...

2 0
možnosti

Jsem rád Marku, že některé snímky se líbí. Psi jsou nostalgicky čekající, až si jejich páni usmyslí je odvázat. Je to divné přivazovat regulérní členy rodiny, ale hygiena a doba si to žádá.8-o

0 0
možnosti

Zaparkovanej kůñ :))) R^

2 0
možnosti

Stejně jako auta, která mají mnoho koňských sil pod kapotou. Tak používá poslední kovboj 1 horse power k dopravě po městě. Koně zaparkuje, kde chce.8-o

1 0
možnosti

Ten kůň si ale nevozí rezervu ;-) Díky R^

0 0
možnosti