Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Díky za palcovou reakci a návštěvu ;-)R^

0 0
možnosti
DM

Kapička povedená a líbí se mi text :-)

2 0
možnosti

Potěšilo mne, že se Vám líbí i text, i když je trochu školometsky  naučný ;-)

0 0
možnosti
AS

velmi hezky promyslene. Palec R^

1 0
možnosti

Díky do Melbourne, kde už Berdych, Zakopalová i Štěpánek úspěšně soutěží. ;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Zmrzlé kapky ve tměR^

1 0
možnosti

Když zmrzlé kapky roztají, tak se jako optické čočky chovají. Převracejí obraz jako spojka. Ostatně v lidském oku je taky čočka spojka a převrácený obraz si mozek jako superpočítač musí otočit do skutečné polohy. 8-o;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Berou mne kapičky na konci R^R^R^

1 0
možnosti

Jsem rád, že se kapky jako vodní korálky líbí a  čtenáři je berou ....:-)R^

0 0
možnosti

Protože odjíždím teď ráno na turnaj ve volejbalu, tak musím publikovat fotomatiné už teď. Raději dříve než pozdě odpoledne.R^

0 0
možnosti

Pozdrav do norského Trondheimu, kde moje česká příbuzná přednáší na univerzitě oční lékařství ;-) Někdo to tam právě čte.R^

0 0
možnosti