Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mirku, je to vše skutečně trapné. Avšak netrap se. Zamysli se, typni si a na volbách vydělej:

https://www.sazkabet.cz/cz/hledat/?action=search&caller=f9524fb1ad47e4f6c25c4b8745d5176bczsearchpage1&search=prezident&x=7&y=9 

Ale zamysli se dobře. :-)

Právě jsem Ti poslal mail.

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Mirku, reaguji na tu pasáž o zbytečně potištěném papíru. Volební lístky se tisknou na ten nejlevnější, i obálky jsou laciné. Spíš by mě zajímalo (snad by se to dalo dohledat), která tiskárna lístky tiskne a jakou má celkovou marži. Protože jsem se v polygrafickém průmyslu pohyboval dost dlouho, tak vím, že bych vydělal pěkné peníze při ceně 1 Kč/arch, 1 Kč/obálka. Roznos do domácností maximálně 1,40 Kč/ks. Samozřejmě je v tom započítána i DPH, celkově tedy 3,40 Kč na jednoho voliče, což mi za tiskoviny k volbě prezidenta nepřijde mnoho. Jenže, při současných politických podmínkách a kšeftících se domnívám, že ta cena bude nejméně 10x vyšší, neb se na ní muselo nakapsovat spousta dalších lidí, i když tiskárna - dodavatel, ji dodá za mnou uvedenou cenu, stejně tak distribuční firma.

Omlouvám se, že se k prezidentským kandidátům nevyjadřuju, mne zaujal ten polyfrafický aspekt. Vše nej do nového roku!

2 0
možnosti

Ahoj Aleši, díky za reakci. Taky jsem kdysi dělal v tiskárně na brigádě jako student a tisklo se tam hodně pro politiku, propagační plakáty, pohlednice i reklamní letáky.R^ Kšeft je kšeft.

1 0
možnosti