Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

SOUČASNÝ ŠPIČKOVÝ SPORT

Mirku, je hezké, že tu informuješ o tenise a pořádáš tipovací soutěže. Měl jsem a stále mám sport rád. Od dětsví, většinu života jsem často rekreačně sportoval. Na sport, např. na tenis, jsem se i rád díval. Ten dnešní sport se mi ale zdá přehnaný. Doping, boj hlavně o vítězství a peníze. Už to není sport. Můj názor na současný sport jsem trochu rozvedl v diskusi pod tímto článkem

http://ehrlich.blog.idnes.cz/c/299395/Priznej-se-Armstrongu.html

Co si myslíš o oštěpaři Železném? Byl vždy čistý. Pokud ne, tak je to také jeden z těch sportovních podvodníků.

1 0
možnosti

Jaroslave potěším tě, protože jsem se pohyboval ve vrcholové atletice a dost o ní vím. Pracoval jsem externě  několik let na středisku vrcholového sportu Ministerstva školství, které spolupracovalo se sportovní jednotou VŠ Praha. Jan Železný byl a je pohybový supertalent, který nepotřeboval podpůrné prostředky, stejně jako Emil Zátopek nebo Věra Čáslavská. Kdo nebyl čistý ? Remigius Machura jako koulař byl přistižen a přiznal to, jeho syn další koulař později stejně. Helena Fibingerová nebyla usvědčena, ale vědělo se to o ní. Řada lidí po dopingu zemřela -  vrhač Skobla,  dálkaři Brož a Nygrýnová. Pochopitelně veřejně to nikdo nepřizná. Lance Armstrong je velké zklamání, sprinterka Marion Jonesová křivě přísahala u soudu a šla v USA do vězení na několik měsíců. Proto jsem odešel z vrcholového sportu raději učit na střední školy.8-o Dík za příspěvek z Voorburgu.Berdych prohrál s Murrayem 1:2

1 0
možnosti

Karle díky za tip, bohužel Kvitová právě prohrála s Ivanovič 0:2 . Asi neměla tolik sil po nemoci, Věřím, že když tak vyhraje Šafářová, která má velkou formu a čtyřhra by měla vyhrát určitě - tak možná to skončí 4:1 pro naše holky. ;-)R^

1 0
možnosti