Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
CC

cekon

20. 8. 2009 9:14
Jo když jsem já sloužil

tak si jeden kamarád odjel domů- opravdu musel. O to nic, ale já byl dozorčí a při večerním nástupu se neozvalo jeho jméno a major (svině) po mně vyjel, kde je. Na vycházce jsem zalhal a on na to, až se vrátí ať se mu hlásí, že o tom nic neví. No a já měl dvě možnosti, buď oznámit, že se vrátil anebo, že ne. Tak jsem to risknul, vzal iniciativu do vlastních rukou, zvedl telefon a oznámil, že už je tady. Nastalo několik kritických sekund...ale našemu lampasovi se chtělo spát, takže mi jen sdělil, ať se mu v pondělí hlásí...no sranda, co budu povídat.;-)

0 0
možnosti

mirek-storch

20. 8. 2009 9:07
Saint Gallen, Geneve, Toronto i Delhi na návštěvě blogu :-)

0 0
možnosti
RF

maxipes Fík

19. 8. 2009 23:31
dobrý

R^

Mirku, ta věta // Podle bílých pruhů na vozidlech jsem poznal, že jsem se dostal do pozic "nepřátel" //, by se v některých souvislostech dala psát i bez těch uvozovek ;-D

0 0
možnosti
RP

tata01

19. 8. 2009 23:13
vojna

já u Košic hlídal muničák a nedokážu si představit, že by měla přijít nějaká bojová akce. Tam se i při hlídání muničáku dokázali lidi navzájem postřílet.

0 0
možnosti

mirek-storch

19. 8. 2009 21:58
Nohavica písnička http://www.youtube.com/watch?v=y-mintvBH8M

Díky za reakce. Písnička "Když mě brali za vojáka" link. článek už četli i bývalí spolubojovníci na Slovensku, v Jižní Africe, Kanadě i Americe. Když kliknete na mapu GeoVisite, tak můžete vidět místo svého připojení. Když  kliknete na mapu státu, tak uvidíte i města. Mapa se dá vpravo dole zvětšit - ZOOM :-)

0 0
možnosti
E

energetik1

20. 8. 2009 9:05
Páčia sa mi Vaše veselé zážitky z vojny

A tak som si dovolil zaradiť ich do zbierky cca 200 najlepších z internetu...

http://jansykora.blog.sme.sk/c/187984/Prehlad-spomienok-na-zakladnu-vojensku-sluzbu-z-internetu.html

0 0
možnosti
AR

Don don

19. 8. 2009 21:40
¨jo

jo vojna za bolšána to byl zážitek. A že ji zrušili těm mladejm klukům, nezávidím.

Nebudou mít na co vzpomínat. Kolik večerů s pivkem a partou já zažil při

vzpomínání na vojnu;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS