Varování před akcí Vánoce 2009

4. 11. 2009 13:49:16
Také vám přišla vtíravá SMS ? Zde nejmenovaný mobilní operátor píše:" *Nadělujeme 100 000 mobilů! Soutěžte s námi! Odešlete SMS: VANOCE na číslo 2009, pošleme vám otázku. Hrajte do 20.12. Cena SMS je 9 Kč." Pak následuje podpis mobilního operátora a odkaz na webovou stránku. Obvykle se podobných soutěží nezúčastním, protože pravděpodobnost výhry je velmi malá a kontrola, zda vám neupřeli výhru prakticky nulová. Protože mi mobilní telefon dosluhuje, tak jsem si řekl, že 9 Kč v rámci předvánočních nákupů obětuji. Přišla SMS s velmi širokou otázkou : "Hledáme zvíře, které nepatří mezi savce. Odpověď odešlete na 2009." Ihned mi došlo, že jsem se nechal po dlouhé době napálit. Z legrace jsem odpověděl s vánočním tématem : "KAPR". (18 Kč) Přišla mi pochopitelně SMS : " Bohužel, odpověď nebyla správná. Nápověda: " Žije v Evropě a Severní Americe. Odpověď odešlete na 2009." Více na webové stránce XY/vanoce". Už jsem nechtěl obětovat dalších 9 Kč, abych se dozvěděl, že jsem odpověděl špatně. Ale pak zvítězila zvědavost a napsal jsem TRESKA. (27Kč) Přišla mi opět odpověď:" Bohužel, odpověď nebyla správná. Nápověda : Většinu života prožije v Atlantském oceánu. Další SMS za 9 Kč : V rámci zábavy jsem poslal SMS - TUNAK. (36 Kč) Bohužel, odpověď nebyla správná : Nápověda: Jedná se o dravou rybu až 150 cm dlouhou. Odpověď odešlete na 2009. Už jsem to chtěl vzdát, ale soutěživost mi nedala a uvažoval jsem, že některé mořské ryby táhnou do řek a stávají se vánočním pokrmem ve Skandinávii a někdy i v Kanadě. Napsal jsem SMS : LOSOS (45 Kč).
Nabídka na Vánoce 2009
Nabídka na Vánoce 2009www.t-mobile.cz/vanoce

GRATULUJEME

Po chvilce čekání přišla zpráva : "Gratulujeme! Vaše odpověď je správná. Na začátku následující hodiny vás budeme informovat zda jste vyhrál(a). Více na webové stránce XY/vanoce." To už jsem se musel usmát, že pravděpodobnost výhry i během jedné pouhé hodiny je dost malá. Přišla opět SMS :"Vaše odpověď byla správná, ale neposlal(a) jste ji ve výherním pořadí. Bohužel výhru za uplynulou hodinu nezískáváte. Hrajte dál v Soutěži o 100 000 telefonů a zvyšte svou šanci na hlavní výhru telefon ........ G1. Posíláme vám novou otázku pro tuto hodinu. - Hledáme mimoevropský stát. :-) Odpověď odešlete na 2009. Už jsem nenapsal :-) Kdo ale chce, tak ať vesele soutěží. Je to jako zakoupení losu, jehož cenu si určujeme sami. Označil bych to jako nekulturní chování mobilního operátora. Vánoce jsou ale součástí naší středoevropské kultury.

Tak si koupím kapra místo lososa.

Zásadně neodpovídám pomocí SMS na otázky zda Československou SuperStar moderuje a) Adéla Gondíková nebo b) Adela Banašová. Otázka je příliš jednoduchá a pravděpodobnost výhry příliš malá za cenu SMS - 60 Kč. Ale tentokrát jsem se nechal zlákat. Naštěstí 1 kg kapra na Vánoce bude stát více než 45 Kč a losos ještě víc. Nevadí. Po Vánocích bude většina dárků levnějších.

 

Autor: Miroslav Štorch | středa 4.11.2009 13:49 | karma článku: 44.48 | přečteno: 17994x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Kultura

Dita Jarošová

Uchazečky konkurzu na ředitelku /povídka/

Všechny tři postupně hledaly kongresovou místnost, až skoro bez toho "s", dveře měla čísla, která však v pozvánce nestála. A tak trochu zoufale korzují po chodbách bez informačních cedulí odchytávají všemožné i domnělé úředníky .

28.3.2024 v 9:45 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 1 | Diskuse

Dita Jarošová

Burešův Maelström ?

Všichni máme v paměti telefonní aplikaci Bez Andreje. Funguje dosud? Kupujete anebo využili jste ji někdy v minulosti? Už její pouhý výskyt nám v podstatě oznamuje, že bude přetěžké vyhnout se výrobkům právě z této stáje...

27.3.2024 v 9:50 | Karma článku: 10.57 | Přečteno: 291 | Diskuse

Richard Mandelík

Jeden podařený slavnostní koncert k roku české hudby

Koncert až na dvě zajímavé výjimky vokální a celý věnovaný památce české skladatelky Slávy Vorlové (1894—1973)), tudíž dnes užito jen její hudby a občas i textů.

25.3.2024 v 7:00 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 45 | Diskuse

Ladislav Kolačkovský

Rytíři Sacher-Masochové v Praze, c. a k. úředníci a milostné vášně

Na Olšanských hřbitovech je hrobka rytířů Krticzků von Jaden. A tam odpočívá i vlastní sestra slavného Sachera-Masocha, díky němuž vzniklo slovo masochismus. Barbara von Sacher. O rodu rytířů Sacher-Masoch a Krticzků.

24.3.2024 v 19:47 | Karma článku: 17.83 | Přečteno: 342 | Diskuse

Pavel Král

Spravedlnost

Po přečtení tohoto příběhu bych mohl jen poznamenat, že spravedlnost je v Božích rukou. A tím by bylo celé téma vyčerpáno. Ale já bych rád spolu s vámi uvažoval o potřebě spravedlnosti v širších souvislostech. A k tomu bych rád...

24.3.2024 v 13:00 | Karma článku: 4.43 | Přečteno: 117 | Diskuse

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...